مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نزدیک به ۳۰ درصد از واحدهای آموزشی در این استان تا کنون به شیرهای آب پدالی مجهز شده است.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴ 24 October 2020

محمد اعتدادی یکی از راه‌های پیشگیری از شیوع بیماری کووید- ۱۹ را پدالی کردن شیرهای آب مدرسه‌ها عنوان کرد و افزود: امید می‌رود در سال ۱۴۰۰ بتوانیم افزون بر ۸۰ درصد از مدرسه‌های استان را به این نوع از شیرهای آب مجهز کنیم.

وی با اشاره به تاکید استاندار اصفهان مبنی بر تجهیز مدرسه‌ها به شیر آب پدالی بیان کرد: آموزش و پرورش اعتبار خاصی برای این مهم ندارد و خیرین مدرسه‌ساز باید آموزش و پرورش را همراهی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به قیمت هر شیر پدالی آب اظهار داشت: افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ واحد آموزشی در این استان وجود دارد که برای تجهیز آنها به شیرهای پدالی بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه تجهیز مدرسه‌ها به شیرهای آب پدالی مصوبه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان نیز هست، گفت: انتظار آن است که خیرین در تامین و تجهیز شیرهای پدالی آب آموزش و پرورش را همراهی کنند.

اعتدادی با اشاره به ظرفیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان کاشان اضافه کرد: ساخت مدرسه مهم است اما امروز و در شرایط کنونی که همه مردم با بیماری کووید- ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند، تجهیز مدرسه‌ها به امکانات بهداشتی مهم‌تر از ساخت آن است.

وی در ادامه یادآور شد: بسیاری از هنرآموزان رشته مکانیک هنرستان‌های استان اصفهان هم اکنون به علت کمبود اعتبار روی موتور خودروهای پیکان و مینی‌بوس آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند که امید می‌رود خیرین در این زمینه نیز به یاری آموزش و پرورش بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین یادآور شد: ۵۶ درصد از دانش‌آموزان در این استان از شبکه شاد استفاده می‌کنند که رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داده و به نسبت سایر استان‌ها وضعیت خوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار