مهندس فعله گري مدير عامل گاز كردستان:
مهندس احمد فعله گري مدير عامل و جمعي از اعضاي هيات مديره شركت گاز استان كردستان روزچهارشنبه مورخه 30/07/99 با سردارعلي آزادي فرمانده ناحيه انتظامي كردستان به مناسبت گراميداشت هفته ناجا ديدار و گفتگو كردند.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 24 October 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان، در این دیدار مهندس احمد فعله گری ضمن تبریک گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهارداشت: جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستآورد‌های انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و بدون شک بخش عظیمی از امنیت و اقتدار مملکت اسلامی ایران منعبث از تلاش‌های بی وقفه و بی دریغ و رشادت‌های بزرگمردان نیروی انتظامی است که خاضعانه، جان بر کف اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری ایران حراست و محافظت کرده و اخلاق مداری، دین داری و قانون گرایی را سرلوح اقدامات خود قرارداده اند.
فعله گری در مورد درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت استان چنین گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری استان ۱۰۰ درصد بوده که ۳۱ شهر گازدار را در بر می‌گیرد و ضریب نفوذ در جمعیت روستایی ۹۳ درصد است که ساکنان ۱۳۳۴ روستا را در بر می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۵۵۸ روستای استان کردستان از قابلیت گازرسانی برخوردارست که تا پایان سال ۱۴۰۰ کل این روستا‌ها به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند گردید.
فعله‌گری با اشاره به حجم شبکه‌گذاری در سطح استان کردستان افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز در سطح استان کردستان اجرا گردیده که ۷ هزار و ۷۳۰ کیلومتر در روستا‌ها و ۳ هزار و ۴۷۰ کیلومتر در شهر‌ها صورت گرفته است.
این مقام مسئول یادآور شد: در استان ۱۴۰۷ واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد شناسایی شده که سالانه بیش از ۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع مصرف می‌کردند که با برنامه ریزی صورت گرفته به ترتیب اولویت، صنایع پر مصرف و دارای آلایندگی فراوان گازدار شده اند که تا کنون ۵۸۲ واحد صنعتی با مصرف سالانه ۳۹ میلیون لیتر تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
فعله گری در ادامه سخنان خود در مورد نقش مهم و اساسی نیروی انتظامی در حفظ امنیت بیان داشت:هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان این نیرو که با توکل به خداوند متعال و با تلاش فراوان جان خود را در راه ایجاد امنیت و آسایش مردم، سلامت و امنیت اجتماعی نثار می‌کنند که بی تردید تلاش‌های آن مجموعه برکسی پوشیده نیست.
وی افزود: امنیت پایدار در کردستان موجب گردیده که چترشبکه‌های گازرسانی در کل استان کردستان گسترده شود و در سایه امنیت ایجاد شده توسط نیروی‌های مسلح بخصوص مرزداران غیور نیروی انتظامی دورترین نقاط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: اینجانب از طرف خود و سایر همکاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی فرارسیدن هفته ناجا را به جنابعالی، فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
در ادامه این دیدار سردار علی آزادی فرماندهی ناحیه انتظامی استان کردستان ضمن تشکر از حضور مدیر عامل و هیات همراه و ضمن خداقوت به تمامی کارکنان شرکت گاز استان کردستان که با توانایی و پشتکار مشغول به خدمت رسانی به مردم استان هستند، بیان داشت: خدمات شرکت گاز استان کردستان بر کسی پوشیده نیست و گسترش شبکه‌های گازرسانی در تمامی نقاط استان کردستان به خوبی قابل مشاهده است و به نوبه خود از تمامی زحمات نیرو‌های تلاشگر شرکت گاز استان کردستان تشکر و قدردانی می‌نمایم.
فرمانده ناحیه انتظامی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: خدمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان برای ما کاملا مشهود و قابل لمس است، چون اکثر پاسگاه‌ها و مراکز نظامی این نیرو تحت پوشش گاز طبیعی بوده و برای تامین انرژی ثابت برای بخش‌های مختلف دغدغه‌ای وجود ندارد و حتی در جا‌های مشاهده می‌گردد که خدمات شرکت گاز از پاسگاه‌های مرزی نیز عبور کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار