کد خبر: ۹۰۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 14 October 2020

بر اساس فهرستی که از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها اعلام شده است، استانداری‌های مختلف کشور در شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۹۸ رده بندی شده‌اند که استانداری خوزستان در رده آخر این فهرست قرار گرفته است.

این موضوع در حالی اتفاق افتاده است که به گواه سخنان مسئولان استانداری خوزستان، این استان در سال‌های اخیر بیشتری حجم از بودجه‌های مختلف کشوری به خصوص بودجه عمرانی را به خود اختصاص داده است.

این فهرست اعلام شده از سوی وزارت کشور به خوبی میزان توانمندی مجموعه استانداری خوزستان که از سال ۱۳۹۵ تاکنون غلامرضا شریعتی سکاندار آن بوده است را نشان می‌دهد.

عملکرد استاندار خوزستان در سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد نخبگان، نمایندگان و کارگران استان خوزستان قرار داشته ولی به رغم تمامی این مشکلات، دولت همواره بر حمایت از غلامرضا شریعتی تاکید کرده است که این میزان از حمایت، بسیار سوال برانگیز است.

هر چند در این سال‌ها بارها اعلام شده که دولت به زودی گزینه‌ای برای استانداری خوزستان اعلام می‌کرد ولی این انتصاب‌ها همواره به سرانجام نرسیده است.

بی آبی غیزانیه، مشکلات کوی سیاحی، اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه، مشکلات آب و فاضلاب در آبادان و خرمشهر، قطعی برق سراسری، سیل خوزستان و … مواردی بوده که همواره ناتوانی مدیریت خوزستان را به وضوح نشان داده ولی برای همه این اتفاقات هیچ مدیری بازخواست یا برکنار نشده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار