کد خبر: ۹۰۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 13 October 2020

در جلسه بررسی مسایل و مشکلات استان که با حضور تعدادی از نمایندگان و مسئولان دستگاههای اجرایی در استانداری خوزستان برگزار شد محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس به انتقاد صریح از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پرداخت و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان در قبال عملکرد خود پاسخگو نیست و توجهی به زیرساخت های ورزشی در شهرستان ها ندارد و ما این موارد را قبلا بارها تذکر داده ایم.
مظلومی با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای جوانان بهبهان در عرصه ورزش خواستار توجه جدی به رفع نیازها و مطالبات آنان شد و با انتقاد از بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان، از استاندار و مسئولان استانی خواستار توجه به مسایل این شهرستان در حوزه ورزش و جوانان شد.
بر همین اساس و با توجه به انتقادات مظلومی مقرر شد از طریق شورای برنامه ریزی، اعتباراتی جهت رفع مشکلات زیرساختی ورزش بهبهان اختصاص داده شود.
در این جلسه که چندتن از نمایندگان استان حضور داشتند رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر مدیران اقتصادی استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند و راههای پیگیری مشکلات استان از طرف مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار