کد خبر: ۹۰۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 12 October 2020

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: هیچ فرمانداری بدون ابلاغ ستاد استانی کرونا، اجازه تعطیلی مدارس را ندارد.

رضا نجاتی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌ها، اظهار کرد: هیچ فرماندار یا رئیس آموزش و پرورشی بدون هماهنگی ستاد استانی و ملی کرونا، اجازه تعطیل کردن مدارس را ندارد.

وی با بیان اینکه شرایط استان از نظر شیوع کرونا قرمز است، یادآور شد: همه مدارس استان با رعایت شیوه‌نامه‌ها آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند و هیچ کدام از مدارس در هیچ کدام از شهرستان‌ها به دلیل کرونا تعطیل نیست اما حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز اجباری نیست و کاملا اختیاری است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان درخصوص تعطیلی مدارس شادگان که در فضای مجازی به نقل از فرماندار شادگان منتشر شده بود، گفت: در خصوص تعطیلی مدارس شادگان ظاهرا اشتباه صورت گرفته است. مدارس هیچ کدام از شهرستان‌های استان تعطیل نیست.

وی تصریح کرد: ما به فرمانداران اعلام کردیم که هیچ فرمانداری بدون ابلاغ ستاد استانی کرونا، اجازه تعطیلی مدارس را ندارد. تعطیلی مدارس استان تنها با اجازه ستاد ملی و استانی کرونا صورت می‌گیرد و تا زمانی‌که به فرمانداران در این زمینه ابلاغی نکرده‌ایم، اجازه تعطیلی مدارس را ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار