کد خبر: ۹۰۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 12 October 2020

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به عدم حضور شهردار در جلسه طرح سوال از وی، گفت: عدم حضور شهردار و پاسخگو نبودن به نهاد مردمی، بی‌احترامی وی به شورا است.

محمدهادی قنوات در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه روز گذشته شورا و ارائه پاسخ‌های کتبی از سوی شهردار اهواز به جای حضور در جلسه، اظهار کرد: به عنوان طرح‌کننده سوال، در حال بررسی پاسخ‌های شهردار هستم و باید ببینیم مستندات ارائه‌شده صحت دارند یا خیر.

وی در خصوص احتمال استیضاح شهردار اهواز، افزود: هر احتمالی وجود دارد و در این زمینه باید شورای شهر تصمیم‌گیری کند.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به حمایت شهردار از سوی برخی مسئولان، گفت: قطعا جاهایی از شهردار حمایت می‌کند و قطعا یک مسئول مورد حمایت برخی مسئولان دیگر قرار می‌گیرد.

قنوات در خصوص استنکاف شهردار اهواز برای حضور در جلسه طرح سوال از وی، بیان کرد: طبق اعلام وی، علت عدم حضور کسالت بوده است. این عدم حضور شهردار به خلاء قانونی نیز برمی‌گردد زیرا در قانون آمده است که شهردار می‌تواند به صورت کتبی پاسخ‌ها را ارائه دهد و وی از ظرفیت قانونی استفاده کرده است.

وی گفت: عدم حضور شهردار و پاسخگو نبودن به نهاد مردمی بی‌احترامی از سوی وی به شورا است. البته قطعا عدم هماهنگی بین اعضای شورای شهر اهواز در رفتار شهردار تاثیرگذار بوده است. زمانی که شهردار در جلسات شورای شهر اهواز حضور پیدا نکند و جوابگوی تذکرات و دغدغه‌ها نباشد قطعا چنین اتفاقی رخ می‌دهد و اکنون نگرانی ما نیز، از بابت تضعیف نهاد شورا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار