مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: اعزام دانش‎آموزان انجمن اسلامی در قالب طرح اردوهای جهادی با عنوان طلایه داران خدمت در مسیر بهشت آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 01 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،علی صفدری از برگزاری طرح اردوی جهادی طلایه داران خدمت ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس کرمانشاه در مناطق محروم استان کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان انجمن‌های اسلامی با توجه به اینکه امسال توفیق حضور در حماسه اربعین را نداشتند و از سویی بسیاری از مردم درگیر مشکلات مختلف هستند، تمام یا بخشی از هزینه سفر اربعین خود را صرف مواسات با برادران و خواهران نیازمند خود کردند و به عنوان فعالیت‌های همدلی و مواسات در مناطق محروم حضور می‌یابند و به مردم این مناطق در بازسازی و آماده سازی منازل خود جهت فصل سرما کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموعه انجمن اسلامی تلاش کردیم ساماندهی این دانش‎آموزان را انجام دهیم تا بتوانیم خدمت‎رسانی متمرکز را در روستاهای نیازمند کمک، انجام دهیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با بیان اینکه محور فعالیت‌های ما در مناطق محروم کمک به نیازمندان برای بازسازی منازل است، تصریح کرد: امیدواریم با همت دانش‎آموزان انجمن اسلامی این مکان‌ها که در این مناطق نیاز به تعمیر دارند را بازسازی و مرمت کنیم.

وی گفت: روز جمعه ۱۱ مهرماه اعزام اولین گروه‌های دانش‎آموزی انجمن اسلامی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مناطق محروم صورت می‌گیرد و با همکاری مؤسسه خشت‌های مهربانی به فعالیت‌های عمرانی می‌پردازند.

وی از برنامه ریزی اعزام ۱۰۰ دانش آموز انجمن اسلامی به مناطق محروم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ گروه برای اعزام به مناطق محروم ساماندهی شده‌اند و گروه‌های جهادی بین ۲۰ تا ۳۰ نفر عضو دارند و در مدت یک تا ۲ روز به کمک‌رسانی در مناطق محروم مشغول هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار