کد خبر: ۹۰۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵ 01 October 2020

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان با اشاره به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر اینکه همه شهرهای خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته‌اند، گفت: به‌دلیل بروز این شرایط، اقدامات پیشگیرانه از شیوع هرچه بیشتر کرونا با اعمال بخشی از محدودیت ها در استان از سر گرفته شد.

رضا نجاتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی روزهای گذشته شهرهای استان شرایط خاصی از نظر شیوع فزاینده ویروس کرونا پیدا کرده اند اظهارداشت: این درحالی است که امروز دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ارسال گزارشی از وضعیت استان، اعلام کرد که تمامی شهرهای خوزستان در حالت قرمز قرار گرفته و این شرایط مشابه ماه‌های گذشته است.

وی ادامه‌داد: بر اساس دستور رسمی استاندار خوزستان به فرمانداران و شهرداران استان به‌طور جدی خواسته شد تا از هرگونه رفت و آمد به پارک‌ها جلوگیری شود و در این زمینه نیروی انتظامی نیز همکاری خواهد داشت.

این مقام مسئول در ستاد کرونا خوزستان تصریح‌کرد: از شهروندان خواسته می‌شود با رعایت توصیه‌های بهداشتی، از افزایش مبتلایان به این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

برگزار نشدن نماز جمعه و تعطیلی مراکز آموزشی و ورزشی 

نجاتی همچنین یادآورشد: در ادامه بازگشت محدودیت‌ها در استان خوزستان فعلا مراکز آموزشی و ورزشی در سراسر استان خوزستان تعطیل خواهند بود.

وی در خصوص مکاتبه استاندار خوزستان با مسئول دبیرخانه ائمه جمعه استان، گفت: بر اساس اعلام گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مکاتبات صورت گرفته با این دبیرخانه، نمازهای جمعه و جماعت نیز در استان تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با همکاری که از سوی مردم صورت می‌گیرد، مجددا از این شرایط سخت و نفس گیر عبور کنیم.

خوزستان حدود نیمه مرداد ازوضعیت قرمز کرونا خارج و به حالت سفید درآمد ولی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ۳۰ شهریور ماه طبق اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بار دیگر در ردیف استان‌های با وضعیت قرمز قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار