گزارش تابناک خوزستان از همت بلند جهادگران اهوازی در کمک مومنانه؛
به گزارش تایناک خوزستان، مسئول قرارگاه جهادی ارصاد از توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اهواز و راه اندازی کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵ 18 September 2020
به گزارش تایناک خوزستان، مسئول قرارگاه جهادی ارصاد از توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اهواز و راه اندازی کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در این شهرستان خبر داد.

 

سید مصطفی معلی در نشست با اصحاب رسانه در حاشیه توزیع یک هزار بسته معیشتی، رزمایش "لبخند حضرت ۲ " را نشان دهنده کرامت مردم ولایتمدار و مومن خوزستان عنوان کرد و با تأکید بر این که هزینه های این کار هیچ گونه پشتوانه دولتی نداشته، گفت:  یک هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تهیه و امروز بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد.

 

مسئول قرارگاه جهادی ارصاد با اعلام راه اندازی ک کارگاه خط تولید اتوماتیک ماسک در منطقه منبع آب اهواز  به همت نیروهای جهادی و حمایت خیران، گفت: در این کارگاه فرصت شغلی برای هشت نفر ایجاد شده و در شرایط کنونی با تامین ماسک بخشی از نیاز مردم در این زمینه مرتفع خواهد شد.

 

معلی با بیان این که ظرفیت این کارگاه مکانیزه  تولید ۶۰ هزار ماسک در روز خواهد بود، اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی چنین کارگاه هایی از این پس در زمینه تامین ماسک با کمبودی مواجه نباشیم.

وی افزود: در رزمایش "لبخند حضرت ۱" نیز یک هزار بسته غذایی هر یک به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد اما در این مرحله علاوه بر توزیع این بسته‌ها در زمینه اشتغالزایی نیر اقدامات موثری صورت گرفت.

مسئول قرارگاه جهادی ارصاد با تأکید بر ضرورت ظرفیت‌های جوانان انقلابی در زمینه اشتغالزایی تصریح کرد: استفاده از جوانان انقلابی کمک شایانی به حل مشکلات اقتصادی جامعه خواهد داشت؛ لذا از گروه‌های جهادی و مساجد خوزستان خواستاریم تا در زمینه اشتغالزایی از ظرفیت‌های جوانان انقلابی استفاده نمایند.

_____________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان     *سردبیر: سمیه همت پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار