معاون اقتصادی استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: رونق تولید، افزایش و توسعه صادرات و بهبود و تحکیم روابط بین الملل و ارتقاء امور بازرگانی از جمله مزایایی راه اندازی دفتر وزارت امور خارجه در استان است.
کد خبر: ۸۹۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 12 September 2020
 
به گزارش تابناک سمنان: شریفی نژاد، معاون هماهنگی ‌امور اقتصادی استاندار سمنان روز شنبه ۲۲ شهریور در جلسه پیگیری آخرین اقدامات در خصوص راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان سمنان با بیان اینکه صادرات و تحقق شعار سال یکی از اولویت وزارت کشور است، گفت: راه انداری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان می تواند در بحث افزایش تولید، ارتقاء امور اقتصادی و بازرگانی، تقویت اتاق بازرگانی و تعاون، تقویت ارتباطات با جهان بین الملل و توسعه صادرات استان بسیار تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: تعامل بهتر بخش خصوصی و صنعت و همچنین بازرگانان استان در حوزه صادرات با کشورهای جهان، از دیگر اهداف و مزیت های اصلی راه اندازی این دفتر در استان است.
شریفی نژاد با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال و عمل به سیاست های نظام و دولت در خصوص جهش تولید این دفتر می تواند بسیار تاثیر گذار باشد، افزود:با هماهنگی و مساعدت اتاق بازرگانی در استان و همراهی و همکاری وزارتخانه، با راه اندازی این دفتر در دل اتاق بازرگانی می توانیم شاهد تحقق شعار سال و توسعه صادرات در استان باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: نیاز است تا تفاهمنامه ای جدید بر پایه تعامل، همکاری و مساعدت های دوجانبه بین استان و وزارت امور خارجه تهیه و برای راه اندازی هرچه سریعتر دفتر نمایندگی این وزارتخانه، به امضا رسیده و اجرایی شود.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار