باشگاه پرسپولیس در نامه جدید خود به برانکو ایوانکوویچ دلیل عجیبی برای درخواست تخفیف و مهلت جدید از این مربی ارائه کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷ 10 September 2020

درحالیکه پرسپولیس تا شنبه برای تسویه حساب با برانکو ایوانکوویچ فرصت دارد، امروز مدیران این باشگاه با ارسال نامه ای به برانکو ایوانکوویچ از وی درخواست کردند در صورت امکان از این برای دریافت مطالبات خود ۳۰ روز دیگر مهلت داده و حتی به این باشگاه تخفیف بدهد.

پرسپولیسی ها در این نامه ذکر کرده اند بخشی از طلب وی تامین شده اما با توجه به جذب بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات و هزینه های سفر تیم به قطر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، این مبلغ صرف چنین هزینه‌هایی شده و به همین دلیل از مربی کروات خواسته شده به این درخواست عمل کند.

در این راستا، دارو بوسیچ وکیل برانکو در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: برانکو با وجود علاقه اش به تقویت پرسپولیس، هرگز چنین درخواستی را قبول نمی کند زیرا در گذشته بارها به باشگاه فرصت داده و اکنون در آستانه صدور رأی فیفا هستیم.

وی افزود: پرسپولیس بی احترامی های زیادی به موکل من کرده و یک ماه هم است پولی به وی پرداخت نشده. برانکو همیشه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارد اما به دلیل همین بی احترامی ها زمان دیگری برای دریافت مطالباتش به این باشگاه نمی دهد.

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس تصریح کرد: می خواهم از مدیران بپرسم بقیه پول برانکو چه می شود و کجاست؟ وقتی صفر درصد به برانکو پرداخت کرده اند، شاید این پول در جیبشان باشد؟ (کنایه از عدم پرداخت پول به برانکو) فقط می توانم از کمیته انضباطی فیفا بخواهم پس از اتمام مهلت، رای قانونی اش را صادر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار