در حاشیه دیدار امروز :
به گزارش تابناک سمنان: سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: دولت دوازدهم با مصوبات ویژه و مطلوب، پشتیبان و حامی رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگران کشور است.
کد خبر: ۸۹۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 09 September 2020

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر چهارشنبه ۱۹ شهریور در آیین امضای تفاهمنامه واگذاری زمین، ساماندهی گلزار شهدا و اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان سمنان، با بیان اینکه دولت دوازدهم پشتیبانی بسیار خوبی در خصوص حل مشکلات جامعه ایثارگری دارد و با مصوبه دولت پرداخت کلیه معوقات و مطالبات جامعه ایثارگری انجام شد.
وی ادامه داد: امروز در قالب این‌ تفاهمنامه ها در کشور و با پشتیبانی و حمایت دولت دوازدهم،اعطاء زمین برای ۴۵ هزار‌ مسکن، برابر زمین و مسکنی که در طول ۱۸ سال گذشته برای جامعه ایثارگری تحقق گرفته، فرآهم می شود.
سعید اوحدی همچنین با بیان اینکه انشالله تا پایان دولت، هیچ بدهی در حوزه پرداخت های، مطالبات جامعه ایثارگی به دولت بعد منتقل نخواهد شد، خاطر نشان کرد: ۵۰ هزار فقره وام قرض الحسنه برای ساخت مسکن ویژه جانبازان، به پشتوانه این تفاهمنامه ها در نظر گرفته شده است.
اوحدی تاکید کرد: تفاهمنامه ای با وزیر صمت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از این تفاهمنامه و تحقق اشتغال و کارآفرینی، به امضا رسیده است.
وی اضافه کرد: با محقق شدن بند ج ماده ۸۷، در خصوص اینکه دولت موظف است زمینه اشتغال تمامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد را فراهم کند، انشالله تحولی مطلوب در حوزه اشتغال را شاهد خواهیم بود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه با نظر مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و پراخت، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این بنیاد در قالب درمان، تا هفته اینده هیچ مساله و موردی به عنوان مشکل درمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران نخواهیم داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار