تابناک خوزستان گزارش می دهد؛
فقر و محرومیت واژگان درمانده این روزها است. روحیه جهادی و مملو از ایمان و اعتقاد، فقر و تبعیض را به ستوه آورده است. دست های پینه بسته و صداهای پر از خستگی و چشمان پوف کرده، همگی نشان از روح بلند و ساخته شده جهادگران است.
کد خبر: ۸۹۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 31 August 2020

تابناک خوزستان:

در این حال و احوال جوانان انقلابی و جهادی خستگی، گرما و شرجی را به ستوه آورده‌اند و به دل مشکلات یورش بردند. مگر جهاد غیر این است؟ گروه‌های جهادی خوزستان خستگی را بی‌معنی کرده و شرجی را شرمسار!  گروه‌های جهادی خوزستان هر جا محرومیت است می شتابند و در جای جای خوزستان به جهاد مشغول هستند. جهادی علمی، فرهنگی، عمرانی و ...

جهاد پایان ندارد، جهاد آغاز است، آغازی برای هجرت از نیستی به هستی، از بودن به شدن. خوزستان گرم است و شرجی، کنج کولرهای خنک کننده بهترین جاهای است که در این روزها می‌توان به آنها پناه برد. حرف از بیرون رفتن و ظل آفتاب و کار یدی کردن مگر شوخی است و حتی حرف آن نیز دل را رعشه می اندازد.

فقر و محرومیت واژگان درمانده این روزها است. روحیه جهادی و مملو از ایمان و اعتقاد، فقر و تبعیض را به ستوه آورده است. دست های پینه بسته و صداهای پر از خستگی و چشمان پوف کرده، همگی نشان از روح بلند و ساخته شده جهادگران است.

به گزارش تابناک خوزستان، تلاش و مجاهدت بیرونی و درونی برای خودسازی و دگرسازی گفتمان غالب اردوهای جهادی است. دست‌های تاول زده و نفس های خستگی ناپذیر جهادگران در آفتاب سوزان و تابش بی امان خورشید در کوچه های مناطق محروم مرتب دیده و شنیده می شود. عشق و محبت به مردم رمز این عملیات‌های روزانه و شبانه مردان خدایی است.

کرونا باعث نشد که جهاد و جهادگری پایان یابد بلکه جهادگران با ابتکارات جدید وارد حوزه جهاد شدند و با نذر ماسک و رزمایش کمک مومنانه به یاری مستضعفین شتافتند.

در همین رابطه مسئول قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در اهواز، اظهار داشت: مدیریت جهادی از دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی است و این شکل مدیریت توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند.

حامد شهریاری افزود: اولویت اصلی قرارگاه امام رضا (ع)حل مشکلات مناطق حاشیه نشین و توانمندسازی ساکنان این مناطق است.گروه‌های جهادی فعالیت مناسبی در خوزستان و در زمینه حل مشکلات داشته است و امروز خوزستان پایتخت گروه‌های جهادی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در مقابله با کرونا بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا در خوزستان به همت نیروهای جهادی در 22 شهر استان مرکز تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، شیلد و لباس مخصوص پزشکی راه اندازی شد.

این جهادگر پرتلاش ادامه داد: در این کارگاه های تولیدی بیش از 624 هزار ماسک تولید و رایگان در مناطق محروم و حاشیه نشین توزیع شد.

شهریاری بیان داشت: این قرارگاه همچنین 60 دستگاه یخچال با همکاری کمیته امداد امام خوزستان میان مددجویان توزیع کرد. اهدا جهیزیه بین نوعروسان از دیگر اقدامات جهادی این قرارگاه است.

____________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان     *سردبیر: سمیه همت پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار