کد خبر: ۸۹۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ 27 August 2020

استاندار خوزستان گفت: از دو سال گذشته تا بحال درگیر با مشکلات پروژه پل میانرود هستیم که پیمانکار این پروژه هم هرچه سریعتر باید تکلیف ادامه قرارداد و فسخ آن را مشخص کند.

تکلیف پروژه پل میانرود باید سریع روشن شود/پیگیر توسعه راه‌های خوزستان هستیم

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین کلنگ‌زنی پروژه تعریض، بهسازی و آسفالت جاده چهارراه آوج-میانرود در دزفول اظهار کرد: یکی از زیرساخت‌‌های رونق و رشد که باعث رونق جامعه می‌شود شریان و راه‌های ارتباطی است.

وی افزود: وجود سرمایه انسانی به عنوات زیرساخت اصلی همراه با همراه با ایجاد شبکه حمل‌ونقل امکان توسعه رو تسهیل می‌کند و به نوعی انجام سرمایه‌گذاری را بهینه و توجیه‌دار می‌نماید.

استاندار خوزستان گفت: هر چه در زمینه ساخت و توسعه راه‌های ارتباطی کار شود در جهت پیشرفت و رشد جامعه کار شده است.

وی ادامه داد: شهرستان دزفول به جهت موقعیتش در خوزستان، ارتباط با مرکز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است همچنین این قسمت از استان به دلیل داشتن رودخانه و نزدیکی با مرز کشور‌های همسایه می‌طلبد که دارای مسیر‌های ارتباطی متفاوت باشد.

غلامرضا شریعتی تصریح کرد: در سیل اخیر جاده منتهی به اهواز دچار سیل شد و بصورت پدافند غیرعامل از جاده شوشتر به دزفول استفاده می‌شد اما این جاده توان تحمل ترافیک را نداشت که همین مسئله باعث پیگیری جدی جهت توسعه راه‌های استان شد.

وی بیان کرد: اگر این پروژه متوقف شود قطعا دوباره هزینه‌های سنگینی را وارد خواهد کرد اما این اطمینان وجود دارد که پیمانکار فعلی شایستگی انجام پروژه را دارد.

شریعتی عنوان کرد: قطعه اول پروژه جاده میانرود- چهار راه آوج نیمه کاره رها شد که هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف شود و بیشتر از این بلاتکلیف باقی نماند.

وی ادامه داد: از دو سال گذشته تا بحال درگیر با مشکلات پروژه پل میانرود هستیم که پیمانکار این پروژه هم هرچه سریعتر باید تکلیف ادامه قرارداد و فسخ آن را مشخص کند.

استاندار خوزستان گفت: ممکن است دولت از فسخ برخی از قرارداد‌ها متضرر شود اما جلب اعتماد و نظر مردم بسیار با اهمیت و مهم است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌ها باید برای مردم بازدهی داشته باشند و در واقع باید خدمات‌دهی خوب و شایسته‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پروژه تعریض، بهیازی و آسفالت مسیر چهارراه آوج- میانرود با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کلنگ‌زنی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار