مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه از جذب بازیکنهای مورد نظر کادر فنی این تیم خبر داد و گفت: با جذب این نفرات مطمئنا امسال یکی از مدعیان اصلی صعود به مسابقات لیگ آزادگان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 05 September 2015
افشین حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از سیاستهای اصلی تیم فوتبال بعثت استفاده از بازیکنان بومی است و جذب نفراتی نظیر بابایی، محمدی، خوشنام، رضاپور، بیات، بهادری و رضایی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز بعثت بومی ترین تیم حاضر در مسابقات لیگ دو کشور بود و همه دیدند که یکی از منسجم ترین و با برنامه ترین تیمها نیز بودیم و اگر بدشانسی سد راه ما نمی شد حتما به لیگ دسته اول صعود می کردیم.

حسنی خاطرنشان کرد: تیم بعثت امسال شرایط جدیدی را با بازیکنان مطرح کرمانشاهی تجربه خواهد کرد و پس از حضور بهنام سراج به عنوان سرمربی باشگاه و عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، امیدمان برای موفقیت در فصل جاری دوچندان شده است.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین از حضور مربیان کرمانشاهی روی نیمکت این تیم به عنوان دستیاران سراج خبر داد و گفت: حضور افرادی مانند دکتر منظمی، زارعی، مرادبیگی و رحمانی می تواند شرایط خوبی را در تیم ایجاد کند.

وی در خصوص وضعیت آمادگی این تیم نیز اظهار کرد: با توجه به آغاز تمرینات منظم باشگاه از حدود یک ماه پیش شرایط خوبی داریم و بازیکنان رفته رفته به شرایط آمادگی لازم دست می یابند.

حسنی در پایان و در خصوص صعود تیم بعثت به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و مصاف با تراکتورسازی تبریز نیز گفت: این مسابقه برای ما دشوار خواهد بود اما مطمئنا با تمام وجود برابر حریف تبریزی قرار خواهیم گرفت و از اعتبار فوتبال کرمانشاه دفاع می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار