دبیراجرایی سومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت گفت: از 200 فیلم نامه ارسالی به دبیرخانه این جشنواره 30 اثر با رای هیات انتخاب به بخش اصلی راه یافتند.
کد خبر: ۸۹۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴ 23 August 2020

به گزارش تابناک قم، رضا ابوذر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیات انتخاب سومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت با بررسی دقیق آثار ارسالی 30 فیلم نامه را از مجموع 200 فیلم نامه ارسالی به دبیرخانه این جشنواره انتخاب کردند، اظهار کرد: از مجموع 30 فیلم نامه منتخب 8 اثر به استان قم،3 اثر به تهران، 2 اثر به شهرکرد، 2 اثر به اراک اختصاص داشت که با رای هیات انتخاب به بخش اصلی جشنواره راه یافتند.

وی افزود: ازشهرهای کرمانشاه،تبریز،قزوین،اردبیل،گیلان،زنجان، کرمان، اندیمشک، اهواز، مسجد سلیمان، لاهیجان، دزفول و جزیره خارک نیز هرکدام یک اثر به بخش اصلی این جشنواره راه پیدا کرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره فیلم نامه نویسی هشت نوشت با اعلام عناوین فیلم نامه های منتخب به بخش اصلی این جشنواره گفت: آرایش نسبتا غلیظ به نویسندگی مسعود شعبانی از تهران، آرمان به نویسندگی داریوش شعبانی از تهران، آلزایمر مقدس به نویسندگی محمد عزیززاده رودپیشی از گیلان ،آخرین لبخند سلما به نویسندگی آزاده خسروتاج از زنجان و مادری به نویسندگی زهرا یزدان پناه از کرمان از جمله آثار راه یافته به بخش اصلی این جشنواره هستند.

وی افزود: بردی به نویسندگی مجتبی شیخ از اندیمشک روستای قلعه رزه، ساعت ۹به نویسندگی میلاد حکیم زاده از اهواز، قاب عکس به نویسندگی علی مشهدی از اراک، قراری که بین ما ماند به نویسندگی لیلا روغن‌گیر قزوینی از قزوین، کفشی که جاماند به نویسندگی محمد آریانی از اردبیل وکلاه حصیری به نویسندگی فاطمه مشرف از شهرکرد از دیگر آثاری است که برای رقابت به بخش اصلی جشنواره راه یافتند.

ابوذر ادامه داد: پروانه شو به نویسندگی زینب بخشایش، قم تاریک روشن به نویسندگی حامد سعیدی صابر از قم جرگس به نویسندگی عقیل جماعتی از جزیره خارک،کوچه ۸ پلاک ۹ به نویسندگی اسماعیل میرزایی از قم، یادواره به نویسندگی حمید حیدری سورشجانی از مسجد سلیمان و دزدان دریایی به نویسندگی امیرحسین ریاحی از شهرکرد نیز از دیگر آثار راه یافته به بخش اصلی این جشنواره هستند.

وی اضافه کرد: همیشه فرمانده به نویسندگی مهتاب و محسن مرادی از کرمانشاه، غروب کانال به نویسندگی سید مهدی حسینی از قم، نامه مرتضی به نویسندگی یعقوب جدیری تقدیسی از تبریز، همچنان به نویسندگی نواب محمودی از لاهیجان، گارنیک به نویسندگی سارا رشیدی از تهران، از بیرون به درون این به نویسندگی مهناز همتیان از قم، صبح روز دهم به نویسندگی سید مرتضی سبزقبا از دزفول، آخرین شکلات به نویسندگی احمد نوری از قم، درخت گردو به نویسندگی علی مشهدی از اراک و زیر آسمان یک عکس به نویسندگی علی خیرخواه از تبریز نیز از دیگر آثاری هستند که به بخش اصلی جشنواره هشت نوشت راه یافتند.

دبیراجرایی سومین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی هشت نوشت، خاطرنشان کرد: فصل پروانگی به کارگردانی معصومه مهر نوروزی از قم، پاقدم به نویسندگی حمید حیدری سورشجانی از مسجد سلیمان و تانک به نویسندگی فاطمه موسوی از قم توانستند برای رقابت به بخش اصلی جشنواره راه پیدا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار