کد خبر: ۸۸۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 15 August 2020

عضو شورای کلانشهر اهواز با اسفناک توصیف کردن وضعیت خیابان‌ها و معابر عمومی این شهر و مشکلات مردم به واسطه جمع شدن آب فاضلاب در سطح شهر گفت: تمام نقاط شهر اهواز با این مشکل روبروست و ادامه این شرایط از نظر بهداشتی و سلامت عمومی برای مردم دشوار شده و قصور و اهمال‌کاری مسئولان آبفای اهواز در این زمینه قابل چشم‌پوشی نیست.

وضعیت اسفناک شهر اهواز به علت یک مشکل عمومی/ تهدید سلامت و بهداشت مردم بواسطه اهمال مسئولان آبفا / نگرانی از بوی تعفن آب شرب مردم

سید محسن موسوی‌زاده در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: وضعیت روزهای اخیر برخی از خیابان‌های اهواز بسیار اسفناک است. فرقی هم نمی کند ‌مناطق مرکزی یا حاشیه و محروم این شهر باشد.

وی افزود: خیابان‌های فاز یک پاداد شهر و از مناطق نسبتا برخوردار شهر اهواز، بیش از یکماه است فاضلاب در سطح خیابان‌ها جمع شده و بوی تعفن نفس‌مردم را گرفته است، آنهم در ایام کرونایی که همه موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

عضو شورای کلانشهر اهواز دادمه داد: کم کاری آبفای اهواز در رفع این مشکلات و مهمتر از همه کم توجهی آنها به اعتراضات مردمی در این خصوص و هشدارهای مسئولان و نمایندگان‌ مردم باعث شده با وجود گرمای طاقت فرسای اهواز و شیوع گسترده ویروس کرونا مشکلی بر مشکلات مردم اهواز از سوی آبفا افزوده شود.

وضعیت اسفناک شهر اهواز به علت یک مشکل عمومی/ تهدید سلامت و بهداشت مردم بواسطه اهمال مسئولان آبفا / نگرانی از بوی تعفن آب شرب مردم

موسوی زاده عنوان کرد: آیا قصور مسئولان شرکت مربوطه در این زمینه قابل توجیه است؟ آیا تجمیع اینگونه فاضلاب اگر جلوی درب منازل مسئولین آن شرکت بود باز هم به این شکل رها می شد؟ چرا مسیولان مربوطه کشوری و ارگان های نظارتی در مقابل این بی توجهی ها وکم کاری ها سکوت کرده اند؟ آیا‌ ما سرمایه ای ارزشمندتر از این مردم داریم؟ که اینگونه در حقشان بی توجهی می شود؟ آیا گرفتگی لوله های فاضلاب آنقدر کار مشکلی برای شرکت آبفا است که این خیابان ونمونه های دیگر آنرا را روزها وهفته ها به حال خود رها کرده ؟ آیا علاوه بر درآمدهای شرکت آبفا این همه‌ کمک رهبری، دولت و کمک های بین المللی کافی نبود تا مسئولین آبفا بتوانند این مشکل را حل کنند؟

وضعیت اسفناک شهر اهواز به علت یک مشکل عمومی/ تهدید سلامت و بهداشت مردم بواسطه اهمال مسئولان آبفا / نگرانی از بوی تعفن آب شرب مردم

نماینده خوزستان در شورای عالی استان ها گفت: امروزه مصیبت بارتر از تجمع فاضلاب در سطح خیابان ها طعم آب شرب مردم اهواز است که در برخی نقاط شهر متعفن و بوی فاضلاب می دهد که به قول کارشناسان شرکت ظاهرا ناشی از فرسودگی خطوط انتقال فاضلاب شبکه و بعضا ریزشی بودن آن و اختلاط با خطوط انتقال آب است. امروزه از هر زمان دیگر واجب تر ولازمتر است که تدبیری اندیشیده شود تا مشکل یاد شده با توجه به شیوع گسترده کرونا در سریعترین زمان ممکن برطرف شود و اهمال و قصور از جانب هر کسی پذیرفته نخواهد بود وقابل گذشت و بخشش نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار