فدراسیون ووشو، شهربانو و سهیلا منصوریان را به ترتیب ۲۰ و ۸ ماه از حضور در میادین محروم کرد.
کد خبر: ۸۸۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 15 August 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از فدراسیون ووشو، این فدراسیون در واکنش به برخی موارد مطرح شده در خصوص صدور احکام انضباطی شهربانو و سهیلا منصوریان بیانیه ای منتشر کرد.
براساس این بیانیه؛ «1-مطابق با ماده 2 اهداف و وظایف آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش برای رسیدن به ارزش ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخوردهای ناشایست است، در ۱۵ مرداد جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد. این جلسه در خصوص رسیدگی به شکایت مریم هاشمی علیه شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارشات مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از طرف این ۲ خواهر در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی؛ نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت های فدراسیون ووشو ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی نامبردگان و اقدامات ضدمنافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آنها تشکیل شد.
2-اعضای کمیته انضباطی با بررسی دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای آنها؛ تخلفات نامبردگان را منطبق با بندهای 1، 3 و 5 ماده 7 آئین نامه انضباطی مسابقات ورزشی دانسته و لذا به استناد بند 4 ماده 8 آئین نامه مذکور؛ شهربانو منصوریان را به مدت 20 ماه و سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت به مدت 8 ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم کرد.
3- این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده 9 آئین نامه مزبور در یک هفته از ۲۲ مرداد قابل تجدید نظرخواهی و بررسی مجدد است.
4- ضمناً برخی از اتهامات مطروحه در گزارشات واصله به فدراسیون علیه شهربانو و سهیلا منصوریان قابلیت طرح در دادسرای عمومی و فرهنگ و رسانه را دارا است.»

  • (عکس) خواهران منصوریان محروم شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار