کزارش تابناک خوزستان از نامه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در دفاع از حقوق مردم آمریکا؛
اعتراضات اخیر مردم آمریکا نشان داد که در قاموس شیطانِ بزرگ و استکبار جهانی حقوق و هویتِ انسان‌ها و حتا نفس کشیدنِ آن ها از هیچ ارزشی برخوردار نیست.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۳ 11 August 2020

تابناک خوزستان:

اعتراضات اخیر مردم آمریکا نمایان گرِ این بود که نهادهای بین‌المللی حقوق بشر چه گونه در برابر جنایات متعدد استکبار و  آمریکای جنایت کار و تروریست پرور، سکوتی ننگین و خفت بار را اختیار کرده اند.

پُرواضح است که در قاموس شیطانِ بزرگ و استکبار جهانی حقوق و هویتِ انسان‌ها و حتا نفس کشیدنِ آن ها از هیچ ارزشی برخوردار نیست.

در همین رابطه، مسئولِ حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، با ارسال نامه ای به معاون قوه قضاییه، خواستارِ حمایت از مردم آمریکا که در اعتراضات به نژادپرستی دولت این کشور مورد ظلم قرار گرفتند، شده است.

 

به گزارش تابناک خوزستان، مشروحِ این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی باقری
معاون محترم امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه

سلام علیکم
با صلوات برمحمد وآل محمد (ص)، احتراما با توجه به اعتراضات مردمی گسترده در آمریکا و سرکوب خشن این اعتراضات توسط نیروهای امنیتی دولت تروریسم آمریکا و ظلمی که به واسطه نگاه نژادپرستانه به بخشی از مردم ایالات متحده آمریکا از طرف مدعیان حقوق بشر روا داشته می‌شود، از جنابعالی به عنوان متولی قانونی موضوع تقاضا می‌گردد با توجه به رسالت انقلابی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و در راستای عمل به وظایف حقوق بشری آن قوه، با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اقدامات قانونی جامع و موثر را در جهت دفاع از حقوق انسانی مردم آمریکا در سطح بین‌المللی به عمل آورده و نتایج به دست آمده را در اختیار افکار عمومی قرار دهید.

مرتضی جمشید پور

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید علم‌الهدی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

____________________________________________________________________________________

*گزارش: تحریریه تابناک خوزستان       *سردبیر: سمیه همت پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار