کد خبر: ۸۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲ 10 August 2020

در یکی از بازی های حساس هفته 28 لیگ برتر امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه شهر قدس تیم پیکان که در رده پانزدهم جدول قرار داشت، برای فرار از منطقه سقوط به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.


با اینکه این دیدار اهمیت بالایی برای شاگردان سراج نداشت، اما شاگردان ویسی برای اینکه خودشان را از انتهای جدول جدا کنند، محکوم به پیروزی بودند.


در نهایت با تک گل جلال الدین علی محمدی، پیکانی ها توانستند سه امتیاز با ارزش و سرنوشت ساز این دیدار را به دست آورند تا موقتا از انتهای جدول جدا شده و امید بیشتری برای ماندن در لیگ پیدا کنند.

 
هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ دوشنبه: 20/05/99؛ ساعت 20:30
استادیوم: شهدای شهر قدس
داور: محمدرضا اکبریان/کمک ها: تورج عیوض محمدی – حمیدرضا کنعانی/ داور چهارم: احمد مرشدی/ناظر: اسماعیل صفیری

 

 

ترکیب پیکان


آرام آیراپتیان
سیدمهران موسوی
ابراهیم صالحی(46 -جابر انصاری )
حسین پورامینی(46-  امیرحسین کریمی)
فراز امامعلی(83- احسان جودکی )
جلال الدین علی محمدی(79 - علی دلیر)
حجت حق وردی
سیدمحمد ستاری
شهریار مغانلو
محمد ابراهیمی
علیرضا کوشکی(69- خدابنده لو)

 

ترکیب صنعت نفت آبادان


ناصر سالاری
حسین ساکی(81- عبداله ناصری)
عقیل کعبی
عیسی آل کثیر
طالب ریکانی(67- مسلم مجدمی)
میلاد جهانی(56- محمدرضا غبیشاوی)
مصطفی احمدی
سیدمحمد قریشی
جعفر سلمانی
محمد اهل شاخه
محمود مطلق زاده(67- رضا جبیره)

 

 

اخطار:

 

فراز امامعلی(41)

 

شرح گل:


گل اول پیکان: جلال الدین علی محمدی پشت محوطه جریمه نفت آبادان صاحب توپ شد و با یک شوت دقیق و محکم دور از دست های دروازه نفت، گل اول پیکان را به ثمر رساند.

 

 

شرح بازی:


نیمه اول بازی با برتری نسبی پیکان همراه بود؛ به طوری که شاگردان ویسی دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند، اما استفاده نکردند. نفتی ها هم در مقابل روی حرکات جهانی، آل کثیر و ریکانی حساب کرده بودند؛ اگرچه این مثلث تشکیل نشد. با این حال آبادانی ها هم در برخی مواقع خطرناک ظاهر شدند. ویسی و شاگردانش در اواخر نیمه اول اعتقاد به پنالتی داشتند که داور دستور به ادامه بازی داد.

 

در نیمه دوم بازی پیکان سعی در کنترل بازی داشت و می خواست از تک گل خود هر طور شده محافظت کند. نفتی ها که در پی گل تساوی بودند، روی یک صحنه به گل هم رسیدند که توسط داور مردود اعلام شد. در نهایت شاگردان ویسی در حفظ نتیجه موفق بودند و توانستند با حفاظت از تک گل خود سه امتیاز حساس را کسب کنند.

 

دقایق حساس:


دقیقه 9: بعد از یک رفت و برگشت توپ نصیب آل کثیر شد که ضربه آرام او با اختلاف کم از کنار دروازه پیکان بیرون رفت.
دقیقه 10: سانتر از جناح راست روی دروازه نفت در اختیار کوشکی قرار گرفت که ضربه اول او با واکنش دروازه بان آبادانی ها مواجه شد و در ادامه هم توپ جلوی پای امامعلی افتاد که شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: ضربه ایستگاهی برای نفت آبادان با ارسال میلاد جهانی به پشت مدافعان پیکان رفت و آل کثیر را در موقعیت خوبی قرار داد، شوت مهاجم صنعت نفت با بدشانسی در چارچوب قرار نگرفت.

دقیقه 22: ارسال پیکانی ها از سمت راست بعد از برخورد با مدافعان صنعت نفت نزدیک وارد دروازه شود که با واکنش سالاری همراه شد. در ادامه هم شوت بی دقت بازیکن پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 34: شوت محکم جلال الدین علی محمدی با اختلاف نسبتا زیاد از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: ضربه ایستگاهی عیسی آل کثیر بعد از برخورد با مدافعان پیکان در اختیار خودش قرار گرفت و شوت دوم او به چارچوب دروازه راهی نداشت.

 

 

دقیقه 61: محمد اهل شاخه از پشت محوطه جریمه پیکان شوتی را روانه دروازه این تیم کرد که آراپتیان در دو ضرب توانست آن را مهار کند.

 

حاشیه:


در دقیقه 40 طی برخوردی که بازیکن پیکان با مدافع نفت آبادان در محوطه جریمه داشت، شاگردان ویسی اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور دستور به ادامه بازی داد. اعتراض بازیکنان پیکان در نهایت باعث شد داور به فراز امامعلی کارت زرد نشان دهد.

* عبداله ویسی به دلیل اخراج از بازی قبلی، بازی امروز تیمش را از روی سکوهای ورزشگاه شهر قدس تماشا می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار