در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد با استفاده از خودرو خدمت تحت عنوان سرکشی وبازدید از سایت های مخابراتی ،تجهیزات مخابراتی در جای جای استان را سرقت می کرده است .
کد خبر: ۸۸۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 07 August 2020

خبرنگار تابناک ایلام به خبری دست یافت که اخیرا با هوشیاری و رصد های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، یکی از کارمندان اداره کل مخابرات استان ایلام را حین سرقت تجهیزات مخابراتی دستگیر نموده است .

بر پایه همین گزارش؛ پس از بازجویی های تخصصی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی، این فرد که بعنوان راننده مخابرات استان مشغول به خدمت است، تاکنون به 21فقره سرقت تجهیزات وامکانات اداری ومخابراتی اعتراف نموده است .

در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد با استفاده از خودرو خدمت و تحت عنوان سرکشی وبازدید از سایت های مخابراتی ،تجهیزات مخابراتی در جای جای استان را سرقت می کرده است .

این کارمند مخابراتی که در حین سرقت در شهرستان سیروان از سوی پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد، در همان لحظات اولیه به سرقت تجهیزات فنی و امکانات اداری نظیر سیم ،کابل،کولر گازی اعتراف و بمنظور بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

همچنین در تفتیش از محل نگهداری اموال مسروقه ،یکدستگاه گنج یاب پیشرفته نیز کشف وضبط شده است .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
مملکت بی در و پیکر شده!!! کارمند میبره، کارگر میبره، قاضی میبره، غازی میبره، نازی میبره، رازی میبره!!! ببرید و بخورید و بیاشامید و بریزید تو حلق فرزندان ناخلفتان!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار