هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛
در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نساجی مازندران با بدشانسی شکست خورد.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴ 06 August 2020

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

سپاهان برای دومین هفته پیاپی شکست خورد آن هم در حالیکه در این مسابقه تیم برتر میدان بود. شوت محمد میری و گل سه امتیازی که زد باعث شد نساجی یک پله در جدول لیگ صعود کند  و با 36 امتیاز روی پله هشتم جدول لیگ بایستد. سپاهان هم 45 امتیازی و در رده چهارم جدول باقی ماند. در این مسابقه قلعه‌نویی هم روی نیمکت تیم حضور داشت.البته زردپوشان اصفهانی در این بازی کاملا بدشانس بودند و تیرک دروازه به کمک نساجی آمد. نساجی 9 مسابقه است که شکست نخورده است. این شکست سپاهان به سود استقلال تمام شد و فاصله امتیازی آبی پوشان با استقلال در رده دوم جدول به 4 امتیاز رسید. این دو تیم( سپاهان و استقلال) دوشنبه آینده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تهران باید به مصاف هم بروند.

داور:محمدحسین زاهدی فر 

کمک داوران:قهرمان نجفی – ولی کاووسی

کارت زرد:  حنیف عمران زاده( مربی نساجی) مهدی کیانی، سروش رفیعی، کی روش استنلی( سپاهان) 

کارت قرمز:-

گل: محمد میری( دقیقه 7) برای نساجی

اتفاقات مهم بازی:

*در دقیقه 7 مسابقه شوت از راه دور و دیدنی محمد میری دروازه سپاهان را باز کرد و گل اول مسابقه را به نام خود ثبت کرد. میری همان بازیکنی است که از راه دور دروازه استقلال را هم باز کرده بود.

* قلعه‌نویی در نیمه اول دو تعویض تیمش را در دقیقه 39 انجام داد و کومان و محمدرضا حسینی را از ترکیب تیمش بیرون کشید.

در نیمه دوم سپاهان تیم برتر مسابقه بود و بارها روی دروازه نساجی حمله کرد. بازیکنان سپاهان در این نیمه چهار بار توپ را به تیرک دروازه نساجی زدند تا بدشانسی‌هایشان کامل شود.

مربیان دو تیم سابقه حضور در استقلال را دارند و به این ترتیب سپاهان برای دومین هفته متوالی مقابل مربیان استقلالی که از شاگردان قلعه‌نویی بودند شکست خورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار