کد خبر: ۸۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 03 August 2020
تابناک/مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بارش ۴۴ میلی‌متری در جلگه گیلان خبر داد و گفت: در پی شدت بارش‌ها شالیزارهای استان دچار خسارت‌های شده‌اند.
بارش ۴۴ میلی‌متری در گیلان/شالیزارهای استان خسارت دیدند

امیر مرادی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت بارش باران در گیلان اظهار کرد: مطابق پیش‌بینی هواشناسی گیلان، بارش شدید باران از ساعت ۱۶ در استان شروع‌شده و تاکنون شاهد بارش ۴۴ میلی‌متری باران بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش باران در جلگه بوده و ارتفاعات بارش کمتری را تجربه کرده‌اند، افزود: تالش، املش و انزلی بیشترین بارش را طی ساعات اخیر داشته‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از وارد آمدن خسارات به شالی‌کاران گیلانی خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها خساراتی را به شالی‌کاران وارد کرده اما هنوز برآورد دقیقی از خسارت‌ها تخمین زده نشده است.

مرادی با اعلام اینکه مشکل فعلی ایجادشده در پسِ بارش‌ها، آب‌گرفتگی جزئی بوده، افزود: خوشبختانه تاکنون خسارت قابل‌توجهی در پی شدت بارش باران گزارش نشده است.

وی از جاری بدون سیلاب‌ها در آبراه‌ها و رودخانه‌ها خبر داد و بیان کرد: علیرغم بارش شدید باران، راه‌ها باز هستند و انسدادی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین وضعیت آب، برق، گاز و سایر زیرساخت‌های عمومی در استان را پایدار اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار