کد خبر: ۸۸۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 02 August 2020

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و اخذ کد بهداشتی توسط ادارات و مغازه‌های این شهرستان گفت:ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا امید صبری‌پور روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا شادگان توزیع ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم و روستایی این شهرستان را خواستار شد و افزود: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان شادگان ماسک توسط شرکت فولاد شادگان و هلال احمر ماسک‌ها در اختیار مردم بی‌بضاعت قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل در مهار ویروس کرونا، جلوگیری از فراگیری بیماری را بیشتر جدی بگیرند و در اماکن عمومی جز برای کارهای غیرضروری حضور پیدا نکنند و نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

وی لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان را به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا از مردم خواستار شد و افزود: مقابله با کرونا نیازمند همراهی و مشارکت همه مردم است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همدلی و انسجام دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همچنین مردم فهیم شهرستان شادگان اقدامات شایانی به منظور مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت که امیدوارم ادامه داشته باشد تا شاهد ادامه سیر نزولی ویروس کرونا در این شهرستان باشیم.

صبری‌پور ادامه داد:تایید تعهدنامه به‌ صورت الکترونیکی مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سامانه سلامت خواهد بود و تمامی ادارات و ارگان‌ها و اصناف ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی http://salamat.gov.ir با دریافت کد رهگیری نسبت به نصب آن در واحد صنفی یا اداره اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: داشتن این کد رهگیری برای تمامی اصناف و ادارات و ارگان‌ها الزامی است و اصنافی که این کد رهگیری را اخذ نکنند از فعالیت آنها جلوگیری، و ادارات مربوطه تذکر دریافت خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری هرگونه آیین در ماه محرم در شادگان بر اساس بخشنامه ستاد کرونا استان خوزستان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار