کد خبر: ۸۸۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 01 August 2020

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی مجتمع قضایی تندگویان در خرمکوشک توسط آتش نشانان خبر داد.
به گزارش تابناک خوزستان به نقل از اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، مهندس ابراهیم قنبری بیان کرد: یازدهم مرداد ماه سال جاری ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خبر آتش سوزی طبقه چهارم ، مجتمع قضایی تندگویان در خرمکوشک گزارش شد.
وی توضیح داد: با اعلام این خبر مرکز فرماندهی سازمان یک دستگاه خودرو امداد نجات و ۲ دستگاه خودروی اطفاء حریق را از ایستگاه ۵۵ به محل حادثه اعزام کرد .
مهندس قنبری افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه به ۲ گروه تقسیم شدند و یک گروه با ایمن سازی محل حادثه و استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول مهار شعله های حریق شدند و گروه دیگر در عملیات تخلیه افراد حاضر در طبقات موفق شدند یک خانم را از میان دود غلیظ و شعله های حریق به سلامت خارج کنند.
وی تصریح کرد؛ آتش نشانان شعله های حریق را در طبقه چهارم مهار و از گسترش شعله های حریق به سایر قسمتهای مجتمع قضایی جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه علت حریق از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق کولر گزارش شده است، اظهارکرد؛ در این عملیات یک مامور آتش نشان دچار دودگرفتگی شد که به بیمارستان امام (ره) انتقال داده شد‌.

 

آتش سوزی مجتمع قضایی شهید  تندگویان خرمکوشک + عکس و فیلم

آتش سوزی مجتمع قضایی شهید  تندگویان خرمکوشک + عکس و فیلم

 
دانلود

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار