نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر این که همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در انجام مراسمات دینی رعایت نمایند؛ عنوان کرد: جامعه ی اسلامی در قبال عید غدیر رسالت و وظیفه بسیار مهمی دارد و است همه دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آنها به تکالیف و وظایفی که دارند به خوبی عمل کنند. 
کد خبر: ۸۸۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 30 July 2020

تابناک خوزستان: 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خوزستان، با تأکید بر این که همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در انجام مراسمات دینی رعایت نمایند؛ عنوان کرد: جامعه ی اسلامی در قبال عید غدیر رسالت و وظیفه بسیار مهمی دارد که به همین منظور در استان خوزستان جلسات متعددی تشکیل شده است اما در این رابطه لازم است همه دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آنها به تکالیف و وظایفی که دارند به خوبی عمل کنند. 
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه هزینه‌های مربوط به برگزاری پرشورتر اعیاد قربان و غدیر از محل اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی تامین شود، ادامه‌داد: فضاسازی مربوط به این مراسم یکی از مهمترین اقدامهایی است که باید با جدیت دنبال شود.نماینده ولی فقیه در استان تصریح‌کرد: شهرداری‌ها در این رابطه نیز باید با حساسیت و دقت بیشتری نسبت به فضاسازی  درسطح شهرها اقدام کنند.
به گزارش تابناک خوزستان، حجت الاسلام موسوی‌فرد خاطرنشان‌کرد: به همان اندازه که مراسم مربوط به ماه مبارک رمضان و ایام محرم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، لازم است که به این اعیاد توجه خاصی صورت بگیرد.
امام جمعه اهواز اضافه‌کرد:حضور مردم در مراسم مربوط به این ایام باید همراه با رعایت اصول خود مراقبتی و پروتکل‌های بهداشتی باشد تا از ابتلای افراد به بیماری کرونا جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار