جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع یک فقره قتل به دلیل مشاجره لفظی و چشم در چشم شدن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸ 27 July 2020

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع یک فقره قتل به دلیل مشاجره لفظی و چشم در چشم شدن خبر داد.

شب یکشنبه پنجم مرداد ماه حدود ساعت ۲۱ یک دستگاه خودروی پراید به همراه سه سرنشین _یک خانم و دو آقا _که هر سه نفر با یکدیگر دوست بودند در اتوبان رسالت در حال حرکت بودند که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ که کنار آنها در حال حرکت بود درگیری لفظی پیدا می‌کنند.

راننده پراید به راننده پژو ۴۰۵ می‌گوید: به چه چیزی داری نگاه می‌کنی و بعد از چشم در چشم شدن درگیری لفظی شروع و منجر به این  می‌شود که راننده پراید جلوی خودروی پژو ۴۰۵ را می‌گیرد.

در ادامه دو نفر سرنشین خودروی ۴۰۵ را پیاده کرده و با همدیگر درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

حین درگیری فیزیکی راننده خودروی پراید با استفاده از یک قبضه چاقو به قفسه سینه راننده خودروی پژو ۴۰۵ دو ضربه وارد می‌کند و سریعا محل را ترک کرده و متواری می‌شوند.

دوست راننده خودروی ۴۰۵ که همراهش بود با اورژانس تماس می‌گیرد و اورژانس فرد مصدوم را به بیمارستان امام حسین منتقل می‌کند.

راننده پژو در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته اما ساعت ۲۳  به دلیل خونریزی داخلی فوت می‌کند.

بعد از فوت راننده و اطلاع‌رسانی به کلانتری ۱۲۷ نارمک، تحقیقات بیشتر پیرامون این موضوع آغاز می‌شود.

در تحقیقات بیشتر شماره پلاک و آدرس راننده خودروی پراید استخراج می‌شود و طی هماهنگی‌های لازم با بازپرس کشیک قتل، تیم عملیات کلانتری ۱۲۷ نارمک در محل آدرس پلاک راننده خودروی پراید حاضر می‌شوند. بعد از زیر نظر گرفتن منزل مورد نظر،‌ ماموران مشاهده می‌کنند که خودرو داخل منزل پارک شده و به احتمال زیاد راننده خودرو نیز در منزل حضور دارد.

طی هماهنگی با مقام قضایی دستور لازم برای ورود به منزل راننده پراید صادر می‌شود و طی یک عملیات ضربتی ماموران وارد منزل فرد می‌شود و اقدام به دستگیری یک جوان ۱۸ ساله می‌کنند.

بعد از دستگیری, متهم می گوید: به علت چشم در چشم شدن با راننده خودروی پژو ۴۰۵ احساس کردم دو نفر سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ می‌خواهند به نامزد من متلک بگویند و با توجه به این موضوع ما با دو نفر مشاجره و درگیری لفظی پیدا کردیم و در ادامه با استفاده از چاقو دو ضربه به قفسه سینه راننده پژو زدهو متواری شدیم.در حین فرار در بزرگراه رسالت،‌چاقو _ آلت قتاله _ را از پنجره به بیرون پرتاب کردم.

سرهنگ موقوفه ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با تأیید خبر فوق اظهار داشت: با هماهنگی‌ با دستگاه قضایی، قاتل دستگیر شده که ۱۸ سال سن دارد به اداره ۱۰ آگاهی تحویل داده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار