کد خبر: ۸۸۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 27 July 2020

سعید محمد اظهار کرد: در استان خوزستان پروژه‌های بزرگی را انجام دادیم که پروژه‌های سدسازی زیادی مثل کارون، گتوند و کرخه یا طرح آب‌رسانی غدیر و پروژه‌های ریلی از آن دست است.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء نسبت به انجام پروژه‌های زیادی در استان خوزستان موفق بوده است، افزود: در زمینه پروژه‌های شهری با درخواست شهردار اهواز شروع کردیم.

محمد تصریح کرد: در خصوص متروی اهواز به تازگی مشکلاتی با پیمانکار ایجاد شد که هنوز مسائل حقوقی آن حل‌وفصل نشده است ولی در هر حال قرارگاه اعلام آمادگی کرد تا هر کمکی از دست ما بربیاید برای مردم این شهر انجام دهیم.

وی عنوان کرد: ساماندهی مناطق حاشیه اهواز کار بزرگی است که قرارگاه آن را شروع کرد و با توجه به مشکلاتی که در شهرک‌های حاشیه اهواز مثل ملاشیه، عین دو و خروسیه وجود دارد، کار عظیمی در پیش رو داریم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء کشور با اشاره به اینکه این طرح تا یک الی دو ماه آینده وارد فاز اجرایی می‌شود، یادآور شد: بالغ‌بر ۲۰ تا ۳۰ محله و شهرک حاشیه را در اهواز داریم که همه آنها مشکلات دارند. برنامه‌ریزی کردیم در قالب یک قرارداد تهاتر ملک با شهرداری اهواز در سطح ۳۰۰ میلیارد تومان مشکلات و مسائل این مناطق را شناسایی و در یک زمان کوتاه خدمات خوبی در این مناطق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه این قرارداد در مرحله مطالعه و تحقیقات است، گفت: شهرداری ملک را در اختیار ما قرار می‌دهد و ما به منابع مالی تبدیل می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار