کد خبر: ۸۷۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 24 July 2020

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز روند تدریجی افزایش دما را تا اواسط هفته جاری نشان می‌دهد و همچنین در این مدت به علت جنوبی بودن جریانات جوی و انتقال رطوبت از روی خلیج‌فارس به روی استان، رخداد وقوع پدیده شرجی در برخی نقاط جنوبی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت در برخی نقاط استان افزایش ابر و ابرناکی به ویژه در بعدازظهرها مورد انتظار است که می‌تواند احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف را در ارتفاعات خوزستان به همراه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان خبر داد: حداکثر رطوبت ایستگاه‌های استان در شبانه‌روز گذشته بندر ماهشهر ۸۹ درصد، شادگان ۸۷ درصد، هندیجان ۸۴ درصد، آغاجاری ۸۰ درصد، صفی‌آباد دزفول ۸۰ درصد، اهواز و بهبهان هر کدام ۷۹ درصد، آبادان و امیدیه هر کدام ۷۷ درصد، کشاورزی اهواز ۷۴ درصد، بستان ۷۳ درصد، شوش و گتوند هر کدام ۷۰ درصد، رامهرمز ۶۸ درصد، حسینیه ۶۷ درصد، شوشتر ۶۵ درصد، لالی ۶۳ درصد و مسجدسلیمان ۶۱ درصد بوده است.

سبزه زاری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های رامهرمز و شوشتر با ۴۶ و شهرستان ایذه با ۲۵.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند.

وی در پایان گفت: در همین مدت شهرستان اهواز حداکثر ۴۵.۱ و حداقل ۳۳ درجه سانتی‌گراد را داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار