منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نقش و جایگاه شهرداری‌های استان سمنان در مقابله با کرونا ویروس با اجرای طرح‌های کاربردی و ضدعفونی مکان‌های عمومی کمتر از جامعه پزشکی نیست.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 22 July 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه در همایش ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس، روند گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری استان سمنان با همکاری شهرداری ها باردیگر در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: تلاش شهرداری‌های استان در مقابله با کرونا ویروس ستودنی است و از تلاش های این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.
منوچهر فخری ادامه داد: اقدامات شهرداری های استان برای ضدعفونی مکان های شهری با قدرت بیشتر به نسبت ماه های گذشته انجام شود و شهرداری ها در فرهنگ سازی استفاده از ماسک نقش غیرقابل انکاری دارنند.
فخری اضافه کرد: افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران در مرحله تصویب قرار دارد که با اجرای این طرح به یقین انگیزه شهرداران در خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان تاثیر گذار است.
وی همچنین افزود: راه‌اندازی پایش تصویری در مناطق شهری استان از مطالبه های جدی مسئولان ارشد استان است که شهرداری ها نسبت به اجرای این طرح اقدام‌ کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به دلیل شیوع کرونا، شهرداری ها با زیان های مالی و اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که با تلاش مضاعف باید برای گره گشایی از مشکلات کارکنان شهرداری ها اقدام کرد.
وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه ای از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان امضا شد که شهرداری نسبت به اجرای این تعهدات تلاش کنند.
فخری افزود: پیگیری مصوبه های شورای ترافیک از سوی شهرداری ها به طور ویژه در دستور کار باشد و شهرداری ها تفاهم نامه تنظیمی سازمان شهرداری برای خرید ماشین آلات را در گام اجرایی قرار دهند.

 

منوچهر فخری:
نقش شهرداری‌ها در مقابله با کرونا ویروس کمتر از جامعه پزشکی نیست/ تصویب افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نقش و جایگاه شهرداری‌های استان سمنان در مقابله با کرونا ویروس با اجرای طرح‌های کاربردی و ضدعفونی مکان‌های عمومی کمتر از جامعه پزشکی نیست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه در همایش ویدئو کنفرانسی شهرداران استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: به دلیل شیوع دوباره کرونا ویروس، روند گندزدایی و ضدعفونی مناطق شهری استان سمنان با همکاری شهرداری‌ها باردیگر در دستور کار قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: تلاش شهرداری‌های استان در مقابله با کرونا ویروس ستودنی است و از تلاش‌های این عزیزان نهایت قدردانی را دارم.
منوچهر فخری ادامه داد: اقدامات شهرداری‌های استان برای ضدعفونی مکان‌های شهری با قدرت بیشتر به نسبت ماه‌های گذشته انجام شود و شهرداری‌ها در فرهنگ سازی استفاده از ماسک نقش غیرقابل انکاری دارنند.
فخری اضافه کرد: افزایش حقوق کارکنان شهرداری و شهرداران در مرحله تصویب قرار دارد که با اجرای این طرح به یقین انگیزه شهرداران در خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان تاثیر گذار است.
وی همچنین افزود: راه‌اندازی پایش تصویری در مناطق شهری استان از مطالبه‌های جدی مسئولان ارشد استان است که شهرداری‌ها نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: به دلیل شیوع کرونا، شهرداری‌ها با زیان‌های مالی و اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که با تلاش مضاعف باید برای گره گشایی از مشکلات کارکنان شهرداری‌ها اقدام کرد.
وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امضا شد که شهرداری نسبت به اجرای این تعهدات تلاش کنند.
فخری افزود: پیگیری مصوبه‌های شورای ترافیک از سوی شهرداری‌ها به طور ویژه در دستور کار باشد و شهرداری‌ها تفاهم نامه تنظیمی سازمان شهرداری برای خرید ماشین آلات را در گام اجرایی قرار دهند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
تلگرام تابناک سمنان
اینستاگرام تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار