کد خبر: ۸۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 22 July 2020
 

تابناک/مدیرکل بیمه ایران در گیلان گفت : طرح بیمه حوادث خانه های روستایی از امروز در گیلان آغاز شد.

 
آغاز طرح بیمه حوادث خانه های روستاییبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ مدیرکل بیمه ایران در گیلان در گفتگوی خبری ساعت 20 شبکه باران گفت : با توجه به حادثه خیز بودن گیلان بیش از 300 هزار خانه در روستاهای استان تحت پوشش بیمه حوادث سیل ، زلزله ، باد و طوفان ، صائقه و انفجار ، سنگینی برف و آتش سوزی قرار می گیرد.
حجت الله فلکیان افزود : هر روستایی با پرداخت 53 هزار تومان بشکل نقد و اقساط می تواند تا سقف 30 میلیون تومان برای خانه و 10 میلیون تومان برای لوازم زندگی شان از خدمات بیمه ایران استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح بیمه حوادث خانه های روستایی به هر دهیار یک بیمه نامه ارائه می شود گفت : روستاییان متقاضی می توانند با مراجعه به دهیاران در این طرح ثبت نام کنند و نیاز به ارائه بیمه نامه به هر روستایی نیست.
مدیرکل بیمه ایران در گیلان با بیان اینکه حدود 30 درصد از خانه های شهری و روستایی استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد افزود : روستاییان می توانند برای دریافت خدمات مازاد بر سقف این طرح با حضور کارشناسان بیمه تقاضای خود را ثبت کنند. 
حجت الله فلکیان افزود : پارسال برای نخستین بار در کشور در گیلان بیمه خدمات خسارت الکترونیک تا سقف 3 میلیون تومان راه اندازی شد که بر این اساس دیگر به مراجعه حضوری زیان دیده یا مقصر به شرکت های بیمه ایی نیاز نیست.
وی همچنین با اشاره به فروش الکترونیکی محصولات بیمه ایران به مشترکان خود     گفت : بیمه ایران پارسال بابت خسارت ناشی از بارش برف 20 میلیارد تومان غرامت به صاحبان 8 هزار پرونده پرداخت.
آغاز طرح بیمه حوادث خانه های روستاییمدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای گیلان نیز در گفتگوی خبری ساعت 20 شبکه باران گفت : گیلان هزار و 834 دهیار ، 6 هزار و 714 شورای اسلامی ، 218 کارشناس مالی و فنی ، 43 بخش و 109 مرکز دهستان دارد که جلسات متعددی با بخشداران سراسر استان در خصوص اجرای طرح بیمه حوادث خانه های روستایی برگزار شد.
یاور پیرعلایی به انعقاد تفاهم نامه بین اداره امور روستایی و شوراهای گیلان و بنیاد برکت هم اشاره کرد و افزود : بر اساس این تفاهم نامه زوج های نابارور و کودکان ناشنوای کتر از 10 سال در روستاها می توانند رایگان از خدمات درمانی استفاده کنند.
وی گفت : متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی برکت خانواده و بیمه برکت از خدمات رایگان درمان بهره مند شوند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای گیلان افزود : اتحادیه تعاونی دهیاران 2 هزار و 200 نفر از دهیاران گیلانی را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار