مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان:
کد خبر: ۸۷۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳ 15 July 2020

به گزارش تابناک خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان؛ سعید رضوانی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با تعدادی از مدیر مسئولان رسانه‌های استانی برگزار شد تصمیم بر این شد باتوجه به اینکه اخیراً اخبار منفی در سطحی گسترده در رسانه‌ها از استان خوزستان منعکس شده‌است تورهای رسانه‌ای برای نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف گردشگری، جاذبه‌های طبیعی، میراث فرهنگی و ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی برگزار نمائیم.

وی افزود: امروز سومین تور رسانه‌ای را در شهرستان هندیجان برگزار نمودیم، نخستین تور رسانه‌ای در بخش سوسن ایذه بود که بازخوردهای بسیار خوبی داشتیم و حتی رسانه‌های ملی درخواست داشتند با این ظرفیت‌ها از نزدیک آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خوزستان بیان کرد: دومین تور رسانه‌ای نیز بازدید از تالاب شادگان بود که توانمندی‌های گردشگری، کشاورزی و صیادی آن به نمایش گذاشته شد و امروز هم در هندیجان تور رسانه‌ای برگزار شد و اصحاب رسانه ظرفیت‌های این شهرستان را به تصویر کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به کمک رسانه‌ها با انعکاس توانمندی‌های فراوان خوزستان موجب آشنایی و جلب نظر سرمایه‌گذاران و همچنین سفر بیش از پیش گردشگران به استان شویم و از این ظرفیت‌ها در جهت تقویت اقتصاد و معیشت در خوزستان بهره‌برداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار