مصاحبه روح الله زم که خود را به عنوان پهپاد رسانه ای دشمن معرفی کرده، واقعیت هایی از فضای مجازی را به عنوان یک بستر تهدید زا به مردم نشان داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 13 July 2020

مصاحبه روح الله زم صاحب کانال معاند آمد نیوز که خود را به عنوان پهپاد رسانه ای دشمن معرفی کرده، واقعیت هایی از فضای مجازی را به عنوان یک بستر تهدید زا که جریان های ضد انقلاب یکطرفه از آن بهره برداری می کنند را به مردم نشان داد که حاکی از ابعاد پیچیده یک جنگ ترکیبی و هوشمند در سرزمین پهناور افکار عمومی ملت ایران است.

 *نکات تحلیلی* 

۱.روح الله زم در مصاحبه خود با برنامه بدون تعارف از تدابیر شدید امنیتی در فرانسه سخن به میان آورد و پیشنهاد عادل الجبیر برای تاسیس یک شبکه تلویزیونی به مدیریت او و در راستای سیاست‌های عربستان علیه ایران را بیان کرد.
این سخنان نشان میداد که میدان افکار عمومی ایران چه اندازه برای سرویس های بیگانه مهم،دندان گیر و قابل توجه است که برای یک شومن فضای مجازی در حد رئیس جمهور فرانسه ترتیبات امنیتی اتخاذ می کنند. 
۲.بیش از ۷۰ درصد از ترافیک و پهنای باند اینترنت کشور در اختیار پیام رسان های بیگانه است.یعنی زیر ساخت های کشور که با ارزهایی که به سختی حاصل شده است و با چنگ و دندان از زیر چنگال های استکبار آمریکا بیرون کشیده شده است وقتی به درون کشور آمده است، با نهایت احترام تقدیم به رسانه هایی شده است که در راستای منافع آمریکا خدمت می کنند.
۳. در روزهای اخیر مجددا سرویس های جاسوسی،رژیم صهیونیستی، آمریکا،انگلیس،فرانسه و حتی آل سعود در بستر برخی از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی در حال ترغیب و تهییج افکار عمومی برای ایجاد آشوب و نا امنی هستند و روش های کهنه و قدیمی را برای براندازی پیشنهاد می کنند که نشان می دهد آنها بدون توجه به نتایج تقریبا صفر این حرکت به دنبال اتفاق هایی شبیه به آمریکا در ایران هستند تا بتوانند آبروی آمریکا و قدرت نرم او را در چشم جهانیان حفظ و ایران را وادار به عقب نشینی از مواضع پیروزمندانه خود نمایند.

 *نکته پایانی* 

ایجاد آشوب و تظاهرات در ایران و آمریکا دارای ماهیت های متفاوت است. آشوب در آمریکا در حالی به چله خود نزدیک می شود که حتی یک رسانه،یک سرویس جاسوسی بیگانه،یک دلار و یک گروه ضد آمریکایی از خارج به معترضان آمریکایی ام از سیاه و سفید پوست نمی رسد.

اعتراضات و نارضایتی مردمی در آنجا در حالی اوج گرفته است که بر آمریکا هیچ گونه تحریمی از بیرون اعمال نمی شود و همه مشکلات به خاطر نابسامانی سیاسی در آنجاست ولی دامن زدن به آشوب در ایران از صفر تا صد با برنامه ریزی،هماهنگی و عملیات ستاد مشترکی در کاخ سفید صورت می گیرد.
با این حال جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سالگی خود نه تنها بر تحریم ها غلبه کرده است بلکه جریان های ضد انقلاب داخلی و خارجی را که برای براندازی فعالیت می کنند را به شکست وادار کرده که نمونه مهم آن بازداشت یک پهپاد رسانه ای دشمن به نام روح الله زم است که فقط ۱۵۰۰ نیرو در داخل که مشخصات،هویت و اقدامات آنها محرز شده است برای او مختصات عملیاتی طراحی و اطلاعات عملیاتی به او می داده اند.
اقدامات جنگ روانی رسانه های مزدور در شرایط امروز که برای دشمن آتش تهیه می ریزند نیز رصد و کنترل می شود و در شرایط لازم اگر در داخل گاو صندوق های سازمان سیاه هم پنهان شده باشند به داخل کشور آورده می شوند و پاسخگویشان خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار