کد خبر: ۸۷۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۶ 13 July 2020

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طبق آمار، سفرها و ورود زائران به مشهد مقدس طی سه ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد کاهش داشته است.

محمد صادق براتی گفت: طبق آمار، سفرها و ورود مسافران به مشهد مقدس طی سه ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد کاهش داشته است.

 

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس این آمارها در ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای ۸۷ درصد، ناوگان ریلی ۹۰ درصد، ناوگان هوایی ۷۰ درصد و سفرهای شخصی ۱۷ درصد کاهش را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس در این مدت تعداد مسافران در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ۹۲ درصد، ناوگان ریلی ۸۹ درصد، ناوگان هوایی ۶۸ درصد و خودروهای شخصی ۲۳ درصد کاهش داشته است.

 

براتی با بیان اینکه امیدواریم تا دوباره به شرایطی نرسیم تا حرم تعطیل شود، اظهار کرد: متأسفانه شرایط بحران کرونایی این افتخار را از ما گرفته تا در خدمت زائرین باشیم و با کاهش چشم‌گیر حضور زائران در مشهد مواجه شده‌ایم، از همین‌رو آرزو می‌کنیم هرچه زودتر این بیماری برطرف شود تا مانند گذشته در خدمت زائرین امام رضا (ع) باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار