کد خبر: ۸۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 12 July 2020

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با شیب کاهشی آمار مبتلایان در خوزستان، امروز یکی از بیمارستان‌های اهواز که دارای سه بیمار کرونایی بود از ارائه خدمات کرونایی ترخیص و بیماران آن به بیمارستان رازی منتقل شدند.

وی افزود: حدود ۱۰ روز است که وضعیت آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان روند کاهشی داشته که این نشان از همت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. همچنین برای پایداری این وضعیت مردم همچنان باید به رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی و ماسک زدن پایبند باشند.

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه آمار مرگ‌ومیر بیماران کرونایی استان نیز کاهش یافته که با انجام رفتارهای نادرست و پرخطر نباید این زحمات را بی نتیجه گذاشت.

وی ادامه داد: به سازمان صمت نیز استان سپرده شد تا با تولید و توزیع مناسب ماسک بر قیمت آن نظارت جدی داشته باشد تا تمام مردم بتوانند به راحتی ماسک تهیه کنند.

غلامرضا شریعتی تصریح کرد: سازمان صمت استان وظیفه کنترل اماکن و واحدها را جهت استفاده از ماسک توسط کسبه و مشتریان را به عهده دارد تا در صورت ارائه خدمات کسبه به مشتریانی که از ماسک استفاده نکرده‌اند، واحد تجاری پلمب شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار