کد خبر: ۸۷۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳ 08 July 2020

تیم فوتبال استقلال خوزستان حاضر در لیگ دسته اول کشور، آغاز خوبی در فصل جاری نداشت و با تغییرات زیادی هم مواجه بود.

آبی‌های خوزستان در آخرین تغییری که داشتند امیر خلیفه اصل را به عنوان سرمربی معرفی کردند و این تغییر برای آنها مفید واقع شد و تیم پایین جدولی استقلال خوزستان تبدیل به تیمی قابل احترام شد و یکی بعد از دیگری حریفانش را در خانه و خارج از خانه از پیش رو برداشت. روند پیشرفت استقلال خوزستان آنقدر خوب هست که ادامه این روند می تواند آبی‌های اهواز را در صف مدعیان قرار دهد.

این تیم خوزستانی که سابقه قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، در پایان هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول با ۴۱ امتیاز در رده آبرومند هفتم جدول قرار گرفته است. 

آبی پوشان خوزستانی در شش بازی آخر خود ۳ بار در خانه و ۳ بار خارج از خانه به میدان رفته و در هر ۶ بازی پیروز شده است. آنها در این ۶ بازی ۱۱ گل زده و تنها ۲ گل خورده که این نشان از پیشرفت شگرف این تیم در فاز تهاجمی و تدافعی دارد.

آبی پوشان اهوازی در این فصل ۹ بار طعم شکست را چشیده‌اند که آخرین شکست آنها در هفته بیست و دوم مقابل آلومیونیوم اراک بود که در آن بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. شاگردان خلیفه اصل بعد از آن در ۶ بازی متوالی توانستند به ترتیب نیروی زمینی تهران، شهرداری تبریز، قشقایی شیراز، ملوان انزلی، هوادار تهران و داماش گیلان را شکست داده تا ۱۰۰درصد امتیازات ۶ بازی آخرشان را گرفته باشند.

آبی پوشان اهواز در مجموع ۳۰ بار به گل رسیده‌اند که ۱۱ گل در ۶ بازی آخر و ۱۹ گل در ۲۲ بازی قبلی زده‌اند. همچنین آنها که در ۱۹ بازی اول خود ۱۸ گل خورده بودند، در ۶ بازی اخیر تنها ۲ بار دروازه شان باز شده است.

مقایسه عملکرد استقلال خوزستان در ۲۲ هفته اول و ۶ هفته آخر:

بازی پیروزی مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل  امتیاز
۲۲ ۵ ۸ ۹ ۱۹ ۱۸ ۱ ۲۳
۶ ۶ ۰ ۰ ۱۱ ۲ ۹ ۱۸

نتایج ۶ بازی آخر استقلال خوزستان در لیگ دسته اول:

هفته ۲۳؛ نیروی زمینی صفر - استقلال خوزستان یک
هفته ۲۴؛ استقلال خوزستان ۴ - شهرداری تبریز یک
هفته ۲۵؛ قشقایی شیراز صفر - استقلال خوزستان یک
هفته ۲۶؛ استقلال خوزستان ۳ - ملوان انزلی صفر
هفته ۲۷؛ هوادار تهران صفر - استقلال خوزستان یک
هفته ۲۸؛ استقلال خوزستان یک - داماش گیلان صفر

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار