کد خبر: ۸۷۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 05 July 2020

محمد علوی  در خصوص شرایط فولاد اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱ بازیکن و ۵ عضو کادر فنی ما به کرونا مبتلا شده‌اند و به سازمان لیگ نامه داده‌ایم. ۱۶ نفر بالای ۳۰ درصد از اعضای تیم هستند و بازی باید لغو شود.

علوی تصریح کرد: هم‌اکنون در اردو هستیم اما نمی‌دانیم در مازندران چه کنیم.  اگر بازی لغو نشود ما هم رعایت نمی‌کنیم و بازیکنان کرونایی را وارد زمین می‌کنیم. باید بازی لغو شود. بعضی از بازیکنان کرونایی ما که در آزمایش اول به آنها شک داشتیم در اهواز قرنطینه شده‌اند اما چند نفر از آن‌ها کنارمان هستند.

سرپرست فولاد ادامه داد: این بیماری شوخی بردار نیست و جهانی است. از روز اول تیم ما اعلام کرد نمی خواهیم بازی کنیم اما اینکه حالا تصور می‌کنند چون سوم هستیم نمی خواهیم ادامه دهیم درست نیست. سلامتی مهم است و خواهش می‌کنیم تمهیداتی اندیشیده شود تا خانواده بازیکنان لطمه نبینند.

علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند نفر از کرونایی‌ها مقابل استقلال بازی کردند، گفت: تیم ما فیکس و ذخیره ندارد و با وجود غیبت‌های زیاد بازی اول را بردیم. فرقی نداشت که بازیکنان فیکس یا ذخیره‌مان مقابل استقلال بازی کرده‌‌اند.

سرپرست فولاد در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر در رادیو ورزش خاطر نشان کرد:  در عرض چند روز ۱۶ کرونایی پیدا کرده ایم. این بیماری شوخی بردار نیست و از مردم می‌خواهم از ماسک و دستکش استفاده کنند. بیت سعید در هنگام ابتلا به این بیماری  اصلا شرایط خوبی نداشت. فعلا هم تماسی درباره لغو بازیمان گرفته نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار