باشگاه پارس جنوبی جم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به زودی از پشت پرده لغو دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال، رونمایی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 05 July 2020

پس از اظهارات احمد سعادتمند درباره عدم سفر اعضای تیم فوتبال استقلال به جم برای دیدار مقابل پارس جنوبی، باشگاه پارس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی

با توجه به امتناع تیم فوتبال استقلال از سفر به شهر جم و بازی مقابل پارس، یادآوری چند نکته لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

اینکه مدیرعامل محترم باشگاه استقلال  بنا بر این ادعا که چون در جم اسکان نیافته‌اند، به همین دلیل شهر جم منطقه قرمز ستاد ملی مبارزه با کرونا محسوب می‌شود! حال باید این مسئله را یادآوری کنیم که چنین استدلالی به دور از منطق و آگاهی است؛ بلکه بیشتر جنبه فرافکنی و بازی با افکار عمومی دارد.

همانطور که سرمربی پارس جنوبی جم گفتند، شورای تأمین با اسکان استقلال در شهر جم مخالفت کرده، نه باشگاه پارس جنوبی. چنین تصمیمات راهبردی سبب شده در استان بوشهر که وضعیت قرمز اعلام شده، شهر جم وضعیت زرد داشته باشد.

همچنین جهت یادآوری خدمت آقای سعادتمند که به تازگی وارد عرصه مدیریت فوتبال شده‌اند، باید عرض کنیم محل رزرو شده از سوی باشگاه استقلال (مجتمع توریستی ورزشی پازارگاد) طی سه سال اخیر به دلیل داشتن امکانات مناسب از سوی باشگاه‌های لیگ برتری چون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان، مورد استفاده قرار گرفته است.

در پایان لازم به ذکر است باشگاه پارس جنوبی قطعاً از حق و حقوق قانونی خود صرف نظر نخواهد کرد و در اطلاعیه‌های بعدی، از پشت پرده امتناع باشگاه استقلال از سفر به جم با هواداران نجیب پارس جنوبی خواهد گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار