کد خبر: ۸۷۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 04 July 2020

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تا زمانی که نیاز استان به گوشت مرغ تامین نشود، خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از استان ممنوع است.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت مرغ گرم در استان زنجان با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود. همچنین مرغ زنده با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت مرغ گرم (آماده طبخ) برای مصرف‌کننده با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان در سطح واحدهای صنفی استان عرضه شود.

وی افزود: چنانچه عرضه از سوی مرغدار، کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نشود، ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

این مسئول ادامه داد: تا زمانی که نیاز استان به گوشت مرغ تامین نشود، خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از استان ممنوع است که در این راستا مقرر شده اداره‌کل دامپزشکی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تاییدیه‌های لازم و بارنامه خودداری کنند.

فغفوری با اشاره به توزیع مرغ منجمد، تصریح کرد: مقرر شده است شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحدهای صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام کند همچنین قطعه‌بندی مرغ تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحدهای قطعه‌بندی ممنوع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، از شهروندان خواست تا هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی و یا تخلف صنفی را به شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار