در روز اول از هفته بیست و سوم لیگ برتر امشب سه بازی برگزار می شود که در حساس ترین آن پرسپولیس میزبان شاهین بوشهر است.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 04 July 2020

رقابتهای هفته بیست و سوم لیگ برتر امشب با انجام سه بازی برگزار می شود که در دو بازی همزمان ابتدا تراکتور در تبریز با صنعت نفت دیدار می کند و ذوب آهن میزبان پیکان است و در آخرین بازی امشب تیم صدرنشین پرسپولیس در خانه از شاهین بوشهر پذیرایی می‌کند. 

* تراکتور - صنعت نفت
نماینده‌های تبریز و آبادان در حالی امشب به مصاف هم می‌روند که اولا با ۳۷ و ۳۶ امتیاز رده‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار دارند، دوما هر دو بخت بلندی برای کسب سهمیه آسیا دارند و سوما هر کدام امشب برنده این دیدار شوند در جدول صعود خوبی خواهند داشت. پس این نشان می‌دهد بازی امشب از حساسیت بالایی برخوردار است. 

تراکتوری‌ها که کارشان در شروع دوباره لیگ را با شکست خانگی آغاز کردند امشب این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی به صورت موقت تا رده سوم جدول صعود کنند.

نفتی‌ها اما در صورت پیروزی بالاتر از شهرخودرو و پایین تر از فولاد به صورت موقت در رده چهارم قرار می‌گیرند. 

* ذوب آهن - پیکان
ذوب آهن که به تازگی لوکا بوناچیچ را به خدمت گرفته و امشب برای اولین بار روی نیمکت این تیم می‌نشیند، در این بازی خانگی میزبان آخرین تیم جدول رده بندی است. سبز پوشان اصفهان هنوز به طور کامل از خط سقوط به دسته پایین تر رها نشده‌اند و حریف امشب آنها نخستین گزینه سقوط به لیگ دسته اول است.

پیکان ضعیف ترین خط دفاعی این فصل لیگ برتر را دارد و ذوب آهن یکی از خطوط حمله نه چندان خوب این مسابقات را. به نظر می‌رسد شاگردان ویسی از این بازی به بعد دست به کارهای انتحاری بزنند تا امتیازات کمتری در ادامه مسابقات از دست بدهند.

* پرسپولیس - شاهین 
پرسپولیس بعد از آن که هفته گذشته آخرین تیم جدول رده بندی را برای رسیدن به مقام قهرمانی از سر راه برداشت، در این هفته با دومین تیم از پایین جدول مقابله می‌کند.

به نظر می‌رسد سرخ پوشان که با ۱۰ اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار گرفته و از حاشیه امنیت خوبی برخوردار هستند، کار چندان سختی در این دیدار خانگی برای غلبه بر تیم پایین جدولی شاهین نداشته باشند. شاهین همراه با پیکان پنالتی دِه ترین تیم این فصل هستند. آنها تاکنون ۸ بار مرتکب خطای پنالتی شده‌اند که همه این پنالتی‌ها تبدیل به گل شده است تا آسیب پذیر ترین تیم از نظر دریافت گل از روی نقطه پنالتی باشند.

شاهین که با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد، در صورت پیروزی احتمالی در این بازی با یک پله صعود به صورت موقت جای گل گهر را در رده چهاردهم جدول خواهد گرفت.

برنامه بازیهای اولین شب از بیست و سومین هفته لیگ برتر به شرح زیر است:

*شنبه ۱۴ تیرماه
تراکتورسازی  تبریز- صنعت نفت آبادان
 ساعت ۲۰:۴۵ ورزشگاه یادگار امام
داوران: حمید حاج ملک، تورج عیوض محمدی، مهدی الوندی، داور چهارم: مجید محمدی، ناظر: نادر جعفری

ذوب آهن اصفهان- پیکان تهران ساعت ۲۰:۴۵ ورزشگاه فولاد شهر
داوران: سیدعلی اصغر مومنی، علی اکبر عظیم پور، وحید سیفی، حسین زمانی، ناظر: علیرضا کهوری
پرسپولیس تهران- شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۲۱ ورزشگاه آزادی تهران
داوران: سید وحید کاظمی، علیرضا ایلدروم، محمدرضا مدیرروستا، علی صفایی، ناظر: رحیم رحیمی مقدم

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار