رئال مادرید حتی با وجود لغزش در دو دیدار می‌تواند عنوان قهرمانی در لالیگا را بالای سر ببرد.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 04 July 2020

رئال مادرید حتی با وجود لغزش در دو دیدار می‌تواند عنوان قهرمانی در لالیگا را بالای سر ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، رئال مادرید با پیروزی برابر ختافه و کسب سه امتیاز بازی یک ضربه شدید به بالای جدول وارد کرد و اکنون با چهار امتیاز بیش‌تر از بارسا صدرنشین لالیگا است.

زین الدین زیدان پس از دیدار برابر ختافه گفت: "نباید تصور کنیم که همه چیز تمام شده است، پنج فینال باقی مانده است." اتلتیک بیلبائو، آلاوس، گرانادا، ویارئال و لگانس پنج دیداری هستند که رئال مادرید می‌تواند پس از پشت سر گذاشتن‌شان عنوان قهرمانی را بالای سر ببرد. اتفاقی که از سال ۲۰۱۷ رخ نداده بود. اگر مادرید چهار بازی از پنج بازی باقی مانده را با پیروزی به پایان برساند قهرمان می‌شود.

فتح لالیگا بستگی به سفیدپوشان دارد و آن‌ها از ۱۵ امتیاز تنها به یازده امتیاز نیاز دارند. مادرید حتی با دو تساوی مقابل حریفانش باز هم می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بارسا برای این که بتواند قهرمان شود باید در پنج بازی باقی مانده خود (ویارئال، اسپانیول، وایادولید، اوساسونا و آلاوس) پیروز شود و منتظر یک شکست و تساوی رئال مادرید باشد.

در صورتی که بارسا در همه دیدارها پیروز شود و مادرید در دو بازی مساوی شود امتیازها برابر خواهد شد اما به دلیل بازی رو در رو عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار