یک هنرمند سینما و تلویزیون با اشاره به لباس خادمی‌ امام رضا(ع) که در مراسم ولادت امام رضا بر تن داشت، گفت: این لباس خادمی، کفن من است.
کد خبر: ۸۷۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 03 July 2020

داریوش ارجمند امشب در مراسم ویژه ولادت امام رضا که در صحن جامع رضوی برگزار شد، گفت: از اولین سال هایی که نوکر امام رضا(ع) شدم و در این شهر زندگی کردم و تحصیل کردم و خارج رفتم نوکر امام رضام.

این هنرمند سینما و تلویزیون ادامه داد: این لباس خادمی من کفن من است.
وی با اشاره به کارنامه هنری خود گفت: بخش مهمی از فعالیت هنری من در همین بست بالا خیابان گذشت.

ارجمند ادامه داد: پدر من هم بیش از ۳۰ سال خادم حضرت رضا بوده است و من امروز خیلی شانس بزرگی دارم که ملبس به لباس نوکری هستم و از آقای مروی بابت توجه به خواسته خودم تشکر می کنم.

وی با اشاره به هجرت حضرت رضا به مشهد، اظهار کرد: حضرت رضا(ع) با ورود به مشهد همه علم امامان پیش از خود را آورد و همه دانشگاه‌ها و بیمارستانها به لطف حضرت رضا در اینجا به وجود آمد.

ارجمند با بیان اینکه ملت ایران در تمام طول تاریخ خود یکتاپرست بوده است، خاطرنشان کرد: من هرچه در زندگی‌ام دارم از حضرت رضا دارم و برای همه خواسته‌هایم به امام رضا متوسل شدم.

بازیگر نقش مالک اشتر درباره زیارت از راه دور حضرت رضا بیان کرد: همه آدمهایی که در تخت بیمارستان هستند حسشان را درک می کنم در این لحظات دستشان به هیچ جا بند نیست و می گویم به امام رضا متوسل بشوید.

وی در بخش دیگری از سخنن خود درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: من صبحی که خبر شهادتش را شنیدم یک ساعت و نیم گریه کردم و هرجا عکسش را می‌بینم دلم می‌لرزد.

ارجمند ادامه داد: اکنون در خانه من سه عکس از حاج قاسم است و در محل کارم هم عکسش را گذاشتم.

این بازیگر تلوزیون درپایان گفت: امیدوارم این مرد در بین جوانان ما تکثیر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار