سالار احمدزاده با رای اعتماد دوباره اعضای مجمع انتخابات هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه برای مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 02 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان وررش استان، امروز(12 تیر) در سالن هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزارشد و سالار احمد زاده با کسب همه آرای اعضای مجمع برای مدت چهار سال دیگر در ریاست این هیات ابقاء شد.

به گزارش ایسنا، در این مجمع سالار احمدزاده تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بود که پس از انجام رای گیری از اعضای مجمع با کسب 16 رای موافق از مجموع 16 رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را عهده‌دار شد.

احمدزاده رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه پیش از انجام رای گیری به تشریح عملکرد چندسال اخیر و مهمترین برنامه‌های چهار سال پیش روی خود برای این هیات در استان پرداخت و با اشاره به ارتقای جایگاه ورزش‌های زورخانه ای و پهلوانی کرمانشاه در چندسال گذشته، اظهار کرد: سال 1395 که ریاست هیات استان را بدست گرفتم، جایگاه این ورزش در کرمانشاه علیرغم پیشینه غنی آن چندان پررنگ نبود و در بین استان‌های کشور هم در جایگاه بیست و هشتم قرار داشتیم.

وی تصریح کرد: طی چندسال اخیر با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که داشتیم، جایگاه این رشته را در استان به آن بازگرداندیدم و در کشور هم روی سکوهای اول قرار گرفتیم.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه در بحث ورزش زورخانه‌ای با راه‌اندازی آکادمی فردوسی جهش قابل توجهی در این بخش داشتیم، برای همین در تلاشیم تا با راه‌اندازی آکادمی کشتی پهلوانی در این بخش هم به رشد مناسبی برسیم.

وی در ادامه با اشاره به توسعه مناسبت زیرساخت‌های ورزش‌های زورخانه ای کرمانشاه در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد زورخانه های فعال کرمانشاه به حدود 20 زورخانه رسید و هم اکنون هم چند پروژه فعال در شهرستانهای استان داریم.

احمدزاده یادآورشد: برای رشد و ارتقای بیش از پیش این رشته در استان در نظر داریم تا در همه شهرستانهای استان حداقل یک زورخانه فعال داشته باشیم.

وی همچنین از تلاش برای راه‌اندازی لیگ استانی ورزش‌های زورخانه ای در استان خبر داد و گفت: باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که داریم، برنامه راه‌اندازی لیگ استانی ورزش‌های زورخانه‌ای و حضور در لیگ کشوری را در دستورکار قرار داده‌ایم.

رئیس هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان در ادامه با اشاره به جایگاه مهم مرشدین در زورخانه‌ها، اظهار کرد: مرشدین اساس زورخانه‌ها هستند که برای حمایت و ارتقای جایگاه این بزرگان طبق ابلاغ فدراسیون برنامه‌هایی را در نظر داریم که از جمله آنها می‌توان به برنامه بیمه کردن آنها اشاره کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار