مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال مرا در شرایط خیلی سختی قرار داد، چرا که جدایی از پرسپولیس برایم خیلی سخت است.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰ 02 July 2020

ریم باقری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: جلسه‌ای را در در خصوص شرایط کارم با تیم ملی با آقای نبی داشتیم و قرار شد قراردادم با فدراسیون به زودی آماده شده و در فرصت مناسب امضاء شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به صورت پاره وقت با تیم ملی همکاری کند و همچنان در کادر فنی پرسپولیس هم حضور داشته باشد؟ عنوان کرد: نه فعلا که تیم ملی برنامه‌ای ندارد و تا پایان این فصل در خدمت پرسپولیس هستم. با توجه به اینکه من یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم باید در این مورد مذاکراتی را با باشگاه داشته باشم چرا که بین باشگاه و تیم ملی یکی را باید انتخاب کنم. انشالله که مشکل خاصی پیش نیاید.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا آخرین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند؟ گفت: این خواسته فدراسیون فوتبال است. با توجه به اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد، فدراسیون و باشگاه باید به توافق برسند.

باقری در واکنش به این مسئله که آیا فدراسیون او را در شرایط سختی قرارداده است؟ گفت: آقای نبی در این مورد شرایط خود را اعلام کردند و قرار بر این  شد در صورت توافق نهایی نظرات‌مان را اعلام کنیم. در هر صورت جدایی از پرسپولیس برای من خیلی سخت است. الان چندین سال است که اینجا هستم و همیشه علاقه قلبی خود را به این تیم نشان داده‌ام. هواداران هم همیشه به من لطف داشته‌ام و خود را متعلق به پرسپولیس می‌دانم. در واقع اگر در فوتبال با جایی رسیدم از پرسپولیس بوده است. واقعا سخت است که الان از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کنم. انشالله که اتفاقات خوبی رخ دهد. 

وی در این باره ادامه داد: دوست دارم هر جا که هستم موثر باشم. تیم ملی هم شرایط خاص خودش را دارد و حضورم در کادرفنی این تیم می‌تواند تجربه خیلی خوبی برایم در کار مربیگری باشد از این لحاظ دوست دارم با تیم ملی هم همکاری کنم. 

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه با اسکوچیچ صحبت‌های لازم را داشته است یا نه؟ گفت: الان نه اما پیش از این صحبت‌های لازم را با اسکوچیچ داشتیم. مشکل خاصی  از این بابت وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار