سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کد دستوری #۸۰۱۰* را برای پیگیری کاربران از شکایت های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی کرد.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 01 July 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از رگولاتوری، پیمان قره داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در راستای اطلاع‌رسانی سریع از آخرین وضعیت شکایات کاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵، کد دستوری #۸۰۱۰* راه‌اندازی شد.

وی گفت: از این پس کاربران می‌توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده‌اند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: برای دسترسی راحت‌تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته‌ایم که براساس آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.

قره‌داغی درباره ضرورت راه‌اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، این روش بسیار راحت‌تر از سایر روش‌های پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار