کد خبر: ۸۶۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 01 July 2020

بعد از اعتراض مردم بخش غیزانیه اهواز به مشکلات کمبود و نبود آب آشامیدنی و بروز مشکلاتی در این خصوص، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان چندین نوبت برای بررسی این مشکل به منطقه رفت و با اهالی منطقه به گفتگو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عصر سه شنبه نیز در نشستی صمیمی بین مردم این روستا حضور یافت و پای درد و دل‌های آن‌ها نشست.

در این نشست مسئولان دعوت شده پیرامون پروژه‌های آب‌رسانی در فازهای ۱، ۲ و ۳ به روستاهای بخش غیزانیه به بیان نکات حائز اهمیتی پرداختند و بر اهتمام جدی در رفع مشکل موجود با توجه به اهمیت آب‌رسانی تأکید کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، پس از آن، به روستای عویفی بخش غیزانیه رفت و از نزدیک شاهد مشکل آب‌رسانی آن‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از منازل برخی از روستاییان نیز بازدید و به صورت میدانی در جریان دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

امام جمعه اهواز، در این بازدید ضمن گفتگو با اهالی و ساکنان این منطقه، از نزدیک شاهد مشکل آب‌رسانی آن‌ها بود و پس از آن، به صورت میدانی منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در آخرین بازدید خود از روستاهای غیزانیه به روستای شمه رفت و از مخزن در حال احداث نگهداری آب توسط نیروهای جهادی فعال در بخش غیزانیه بازدید و از اهتمام جهادگران قدردانی کرد.

به گزارش مهر، بخش غیزانیه یکی از سه بخش تابع و بزرگترین بخش شهرستان اهواز است که در بخش شرقی در مسیرهای اهواز به ماهشهر، رامشیر، رامهرمز و هفتکل واقع شده است. ٨٣ روستا در این بخش واقع شده و بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند. شغل اکثر ساکنان کشاورزی و دامپروری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار