سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در شمال تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹ 30 June 2020

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کلینیک درمانی در شریعتی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طی ساعت گذشته وقوع حریق در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی با بیان این که هم‌اکنون چهار ایستگاه در محل در حال انجام عملیات هستند، گفت: نیروها در حال جست‌وجو برای یافتن افراد هستند.

دانلود
 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: گفته می‌شود که انفجارهایی نیز در این محل رخ داده اما هنوز علت حادثه مشخص نیست.

 

به گفته وی این حریق و انفجار در یکی از طبقه‌های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

در ادامه پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران نیز در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠:۵۶ روز جاری وقوع حریق در یک کلینیک درمانی واقع در شریعتی، پایین‌تر از میدان قدس، درمانگاه سینا اطهر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله دو آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنان آمار دقیق از خسارت‌های جانی این حادثه مشخص نیست.

حریق کلینیک سینا اطهر کنترل شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: حریق کلینیک سینا تحت کنترل است.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگویی در این باره اظهار کرد: ساعت ٢١ روز جاری انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر رخ داد که به دنبال آن نیروهای آتش‌نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی و تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که هم‌اکنون حریق کلینیک سینا تحت کنترل است، گفت: نیروها همچنان در حال جست‌وجوی طبقات و لکه‌گیری حریق هستند. هنوز تعداد دقیقی از خسارت جانی یا افراد نجات داده شده مشخص نیست و اخبار نهایی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار