کد خبر: ۸۶۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 30 June 2020

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرهای مختلف استان با قیمت مصوب به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت مرغ خبر داد.

حمید بدوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط قیمت مرغ در بازار و نیاز مردم به این محصول پرمصرف، اداره‌کل پشتیبانی امور دام خوزستان از امروز (۱۰ تیرماه) توزیع مرغ منجمد را آغاز کرده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان صمت، سهمیه ۳۰۰ تنی مرغ منجمد به خوزستان اختصاص داده شده و توزیع آن با هماهنگی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان با صدور حواله به عاملان فروش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال انجام است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: بر اساس نرخ مصوب، قیمت مرغ منجمد درب سردخانه هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و در مراکز فروش با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

بدوی ادامه داد: توزیع مرغ منجمد داخلی در بازار استان به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت‌ها انجام می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز کاهش قیمت مرغ در بازار شود.

وی در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ و احتمال توزیع این محصول توسط پشتیبانی امور دام با قیمت مصوب بیان کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع تخم مرغ نداریم و در این خصوص سازمان صمت تصمیم‌گیرنده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار