کد خبر: ۸۶۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 29 June 2020

سیدمحمد علوی سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونا اظهار کرد: پنج شهر خوزستان همچنان با وضعیت قرمز ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. آبادان، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر در حال حاضر از نظر شیوع کرونا وضعیت قرمز دارند.

وی ادامه داد:شهرهای مسجدسلیمان، ماهشهر، کارون، خرمشهر هم وضعیت نارنجی دارند.مابقی شهرهای خوزستان از جمله اهواز از نظرشیوع کرونا وضعیت زرد دارند. 

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه تا این لحظه هیچ‌ شهری در خوزستان از لحاظ شیوع کرونا سفید نیست افزود: وضعیت قرمز استان خوزستان در ششمین هفته خود به سر می‌برد که این مسئله باعث فشار بر کادر درمان شده و نیاز به اعمال محدودیت هایی است تا زمانی برای استراحت پزشکان و پرستاران مهیا شود.

علوی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام محرم باید تدابیری جهت جلوگیری از شیوع کرونا در آن بازه زمانی اندیشیده شود همچنین اقداماتی از جمله دور کاری ۵۰ درصد کارکنان، تعطیلی بازارهای سرپوشیده و برخی مراکز آموزشی و مهدکودک‌ها، دفاتر ازدواج، مراکز تعویض پلاک، برگرداندن سقف تراکنش تا ۱۰۰میلیون ریال، ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم و عروسی انجام شود.

 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار