حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات های کشورمان می گوید: بارها من می‌دیدم وقتی که سردار شهید سلیمانی در پیچیدگی‌های مسائل منطقه و مشکلاتی که به ایشان روی آورده بود و به بن‌بست رسیده بودند. می‌رفتند با حضرت آقا ملاقات می‌کردند.
کد خبر: ۸۶۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰ 26 June 2020

حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات‌های سرشناس از نزدیک با سردار پیروز، حاج قاسم سلیمانی، همکاری نموده و ارزیابی دقیقی از رویکردهای حرفه‌ای، رفتار سازمانی و روش‌های مدیریتی فرمانده نیروی قدس ارائه می‌نماید. 

 

او در گفتگو با فصلنامه مطالعات سیاست خارجی تهران روایت خواندنی از ولایتمداری سردار شهید سلیمانی داشته است که در ادامه می خوانید؛

*بارها من می‌دیدم وقتی که در پیچیدگی‌های مسائل منطقه و مشکلاتی که به ایشان روی آورده بود و به بن‌بست رسیده بودند. می‌رفتند با حضرت آقا ملاقات می‌کردند؛ یا در جلسه‌ای که راجع به موضوع برگزار می‌شد و حضرت آقا در آنجا رهنمودها و توصیه‌هایی داشتند، وقتی ایشان بیرون می‌آمد مثل کسی بود که در یک چشمه‌ی آب زلال رفته، سیراب شده و بیرون آمده  است.

*مثلاً یکی از این موارد زمانی بود که حتی بعضی از بزرگان ما در کشور در موضوع سوریه حس می‌کردند دیگر در سوریه  بیشتر از این نمی‌توانیم جلو بریم و به مردم سوریه و برای حل معظل سوریه کمک بکنیم. وقتی جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست مقام معظم رهبری برگزار شد، من یک ربع بعد از جلسه، ایشان را در منطقه‌ی پاستور و ریاست جمهوری که قراری داشتیم، دیدم. سردار سلیمانی متبسم و خیلی شاد و شاداب گفت امیرعبداللهیان، آقا تکلیف همه‌مان را روشن کردند و باید برویم با تمام توان هر کاری می‌توانیم انجام بدهیم چنین حالتی داشت و با یک شادابی و نشاط و انگیزه ویژه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار